رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا:

استخر و چمن ورزشگاه وحدت آستارا در سالجاری به بهره برداری می رسد

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۴:۱۰
کد خبر: ۸۳۶۸۹۸
استخر و چمن ورزشگاه وحدت آستارا در سالجاری به بهره برداری می رسد
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت : استخر و چمن ورزشگاه این شهرستان مرزی در سالجاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ وحید خاصی پور گفت : با وجود اینکه دولت تدبیر و امید مصوب کرده تا تکمیل پروژه های نیمه کاره ، پروژه های جدیدی احداث نشود ، اما با تلاش و پیگیریهای نماینده آستارا در سال ۹۷ با احداث چمن مصنوعی در این شهرستان موافقت شد.

وی در ادامه با بیان اینکه استخر آستارا اکنون در مرحله کاشی کاری قرار دارد ، اضافه کرد : در حال حاضر به لحاظ اعتبار مشکلی وجود ندارد و این پروژه در صورت روند طبیعی تزریق اعتبار در نیمه دوم سال ۹۸ به بهره برداری می رسد.

وی سپس افزود : در سال گذشته مبلغ سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برای زیر سازی چمن ورزشگاه وحدت آستارا از طریق اعتبارات ملی و ارزش افزوده توسط نماینده شهرستان جذب شد.

خاصی پور همچنین درخصوص وقفه در خرید واجرای چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت گفت : در سال گذشته برای خرید چمن ورزشگاه از سوی دولت ۱۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت ، اما به علت نوسانات و افزایش قیمت چمن ، انعقاد قرار داد با این مبلغ با پیمانکار امکانپذیر نبود.

وی اضافه کرد : با تلاش نماینده شهرستان سه میلیارد ریال اعتبار دیگر جذب و به مبلغ مذکور اضافه شد ، تا پیمانکار برنده مناقصه بتواند قرارداداش را برای اجرای پروژه با وزارت ورزش وجوانان منعقد کند.

وی در پایان با بیان اینکه مدت زمان اجرای پروژه چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا ۵ ماه است ، اضافه کرد : این پروژه در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال درنیمه نخست سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز