معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش گیلان خبر داد:

برگزاری ۳۰ عنوان کارگاه آموزشی ازدواج در آستارا

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۹:۰۵
کد خبر: ۸۳۶۹۰۸
برگزاری ۳۰ عنوان کارگاه آموزشی ازدواج در آستارا
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از برگزاری 30 عنوان کارگاه آموزشی ازدواج در آستارا توسط سازمان مردم‌نهاد بانوان خلاق در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ هاشم اسماعیلی در همایش تجلیل از جوانان برتر این شهرستان اظهار کرد: شهرستان آستارا در خیلی از برنامه‌های فرهنگی‌هنری پیشرو بوده و این نشان از همراهی و همیاری مردم و مسئولین دستگاه‌های اجرایی را دارد.

وی تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد استان گیلان را 92 سمن و تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان آستارا را 6 سمن دانست و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری کمک‌حال دولت هستند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه عمده برنامه‌های فرهنگی‌هنری وزارت ورزش و جوانان به سازمان‌های مردم‌نهاد برون‌سپاری می‌شود، افزود: در شهرستان آستارا، حدود 30 عنوان کارگاه آموزشی ازدواج توسط سازمان مردم‌نهاد بانوان خلاق در مدارس، مراکز دانشگاهی و پادگان‌ها برگزار شده است.

اسماعیلی سازمان‌های مردم‌نهاد را پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: مسؤولیت‌پذیری اجتماعی باوجود سازمان‌های مردم‌نهاد در حال تبدیل به یک فرهنگ شده و خروجی کار سازمان‌های مردم‌نهاد به‌مراتب بهتر از کاری است که دولت به‌تنهایی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد بخشی از اعتبار کارگاه‌های آموزشی خود را جهت کمک به سیل‌زدگان کشور اختصاص داده‌اند، گفت: ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی جوانان و ورزشکاران در محل خانه جوان استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان تجلیل از جوانان برتر دستگاه‌های اجرایی، اجرای نمایش کمدی توسط گروه نمایش لبخند، قرعه‌کشی، اجرای موسیقی و اجرای مسابقه برای کودکان و بزرگ‌سالان از دیگر بخش‌های همایش تجلیل از جوانان برتر این شهرستان به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز