کسب سه مدال کاراته کاران گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۲:۱۴
کد خبر: ۸۳۷۲۹۶
کسب سه مدال کاراته کاران گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی
کاراته کار استان گیلان در مسابقات ورودی به اردوی تیم ملی مردان بزرگسال سه مدال کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: در این مسابقات در تهران کاراته کاران گیلانی موفق به کسب یک مدال نقره و 2 مدال برنز در بخش مبارزه شدند.

سعید عزیزی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، در وزن 67- کیلوگرم با حضور 62 کاراته کار ، حمید حسنی پور از گیلان پس از کاراته کارانی از کرمانشاه و فارس موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این مسابقات شد.

وی ادامه داد: همچنین در وزن 75- کیلوگرم در بین 47 کاراته کار ، الیاس محمدزاده دیگر کاراته کار گیلانی موفق شد پس از کاراته کارانی از استان های مازندران و البرز روی سکوی سوم مدال برنز این مسابقات را به گردن بیاویزد .

وی بیان کرد: در رقابت های وزن 84+ کیلوگرم نیز با حضور 41 کاراته کار از استان های مختلف ، محمدمهدی قاهری دیگر کاراته کار شایسته گیلانی توانست پس از ورزشکاری از کرمانشاه روی سکوی دوم قرار گیرد و مدال نقره این وزن را به خود اختصاص دهد.

در رقابت های کاراته ورودی به اردوی تیم ملی کاراته مردان بزرگسال کشور ، 310 کاراته کار از استان های مختلف کشور در سالن ورزشی تختی تهران با هم به رقابت پرداختند.

در پایان نفرات برتر این دوره از مسابقات نیز به همراه ملی پوشان این رشته در اردوی تیم ملی کاراته مرداان بزرگسال کشور حضور می یابند.

 

نظر شما
پرونده ویژه