هاشم اسماعیلی معاون امور فرهنگی و جوانان خبر داد :

جوانان شهرستان املش وام‌های اشتغال زایی دریافت می کنند

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۸:۵۶
کد خبر: ۸۳۷۷۱۳
جوانان شهرستان املش وام‌های اشتغال زایی دریافت می کنند
در راستای ایجاد کار و فضای کارآفرینی در شهرستان های استان گیلان وام های ۱۰۰ میلیون تومانی با بهره ۴ درصد پرداخت می‌شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ هاشم اسماعیلی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان املش ایجاد اشتغال را لازمه فرایند توسعه یافتگی و رسیدن به خود اتکایی اقتصادی برشمرد و گفت جوانان املشی در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند وام‌های اشتغالزایی و کارآفرینی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بهره ۴ درصد دریافت کنند.

وی به وجود ۹۲ سازمان مردم نهاد جوانان گیلان اشاره کرد و گفت : با فراوانی این سازمان‌ها و مشارکت گسترده تر جوانان در حوزه های کارآفرینی و اشتغالزایی ، تولید ملی افزایش یافته و زمینه برای ازدواج جوانان بیش از گذشته فراهم می شود .
 
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان برپایی دوره‌های آموزشی رایگان در حوزه‌های مختلف را یادآور شد و تاکید کرد جوانان با بهره مندی از دانش روز آمد می‌توانند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را مدیریت کرده و بستر را برای آینده روشن مهیا کنند.
 
اسدالله عبدالله تابار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان املش نیز قابلیت های برجسته جوانان در حوزه های مختلف فرهنگی ، هنری را تحسین برانگیز دانست و گفت : با توسعه سازمانهای مردم نهاد و انجام کارهای تیمی بوسیله جوانان می توان بسیاری از آسیب های اجتماعی را مدیریت کرد و در همین راستا از ایده های نوآورانه آنان در زمینه های کارآفرینی استفاده بهنگام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز