سید حمید حسینی دردیدار با رییس دانشگاه پیام نوراستان گیلان :

زنده نگه داشتن و بالا بردن امید در زندانیان را وجود آموزش و برنامه های اصلاحی و تربیتی دانست

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۱:۲۹
کد خبر: ۸۳۹۶۶۰
زنده نگه داشتن و بالا بردن امید در زندانیان را وجود آموزش و برنامه های اصلاحی و تربیتی دانست
سید حمید حسینی در نشستی با دکتر صادقی رییس دانشگاه پیام نوراستان گیلان : برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان را محل تمرین رفتار های صحیح و کسب مهارت های ذهنی درست برای زندانیان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این نشست مدیر کل زندانهای استان گیلان ، زنده نگه داشتن و بالا بردن امید در زندانیان را وجود آموزش و برنامه های اصلاحی و تربیتی دانست و گفت : خیلی از برنامه های آموزشی از جمله ایجاد مرکز یادگیری محلی ، ایجاد سالن قرآنی و کارگاه های اشتغال باعث گردیده زندانیان اهمیت به ارزش وجودی خود و دیگران و کمال انسانی را پی برده و عزت نفس و احترام به خود را حفظ کرده و بسیاری از رفتار های پرخاشگرانه و خطا های خود را کاهش دهند.

وی در ادامه افزود :تمام تلاش و کوشش ما با همکاری دیگر نهادها و سازمانها  این است که بتوانیم به زندانیان مهارتهای  شغلی ، رفتاری ودیگر برنامه هایی که میتواند زندانی و خانواده او را در اجتماع سربلند سازد را بیاموزیم.

مدیر کل زندانهای استان گیلان با اشاره به اینکه با همکاری دانشگاه پیام نور توانستیم  زندانیان دانشجو داشته باشیم ابراز خرسندی کرد وگفت  : یکی از انتخابهای مهم و راهی رو به سوی رشد و موفقیت  برای زندانیان است زیرا آنها در داخل زندان تصمیم گرفتند باور به زندگی بهتر داشته باشند و  در صورت تغییر و بهبود خود بعد از آزادی جامعه آنها را با آغوش باز پذیرا خواهد بود.

وی در پایان  ضمن تشکر و قدر دانی خواستار هرچه بیشتر تعامل  ادارات ، نهادهای حمایتی و سازمانها در چارچوب قانون شد و همچنین از دکتر صادقی رییس دانشگاه پیام نور گیلان تقدیر و تشکر ویژهک رد که با مدیریت صحیح  علمی و عملی و ارایه راهکاری فنی و تخصصی ایجاد تعامل خوبی با زندان را دارند.

در ادامه دکتر صادقی رییس دانشگاه پیام نور گیلان در جهت تسهیل در ثبت نام زندانیان و پرداخت شهریه و همچنین برگزاری آزمون در زندان قول مساعد داد و با اشاره به تفاهم نامه سازمان زندانها و دانشگاه پیام نور  گفت : زمینه ارتقای دانش زندانیان از این طریق فراهم می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز