واژگونی سواری سمند یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۷:۲۰
کد خبر: ۸۵۱۱۳۹
واژگونی سواری سمند یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان گیلان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند در محور " تالش - آستارا " خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " حسین محمدپور " با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور " تالش - آستارا " بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری سمند که از محور تالش به آستارا قبل از پل " خطبه‌سرا " در حال تردد بود از مسیر جاده خارج و واژگون شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه سرنشین 56 ساله خودرو سمند به علت شدت جراحات وارده در محل تصادف فوت و سرنشین 39 ساله دیگر این خودرو مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ محمد‌پور گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با اشاره اینکه در دو ماه گذشته 20 درصد تصادفات براثر واژگونی بوده به رانندگان توصیه کرد: حین رانندگی در جاده‌ها سرعت مطمئنه و فاصله طولی خودرو خود با دیگر خودروها را رعایت کنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی از ادامه رانندگی در جاده بپرهیزند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز