مدیر گروه تولیدی پوشاک فاطمه زهرا (س) مطرح کرد؛

جدی گرفتن مساله حجاب و عفاف در جامعه/حمایت از تولیدکنندگان پوشاک با الگوهای ایرانی –اسلامی

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۲:۱۶
کد خبر: ۸۵۳۱۸۸
جدی گرفتن مساله حجاب و عفاف در جامعه/حمایت از تولیدکنندگان پوشاک با الگوهای ایرانی –اسلامی
مدیر گروه تولیدی پوشاک فاطمه زهرا (س) "پرنیان" پوشاک بهشتی گفت:مساله حجاب و عفاف میبایست در جامعه جدی گرفته شود و مسئولان ذیربط از تولیدکنندگان پوشاک با الگوهای زیبای ایرانی – اسلامی حمایت کنند.

به گزارش برگزاری برنا از گیلان ؛ فاطمه لطیفی مدیر گروه تولیدی پوشاک فاطمه زهرا (س) “پرنیان” پوشاک بهشتی طی گفتگویی در خصوص اهداف راه اندازی این کارگاه تولیدی اظهار داشت: با توکل بر خدا و امید به عنایت امام عصر ارواحنافداه، در لبیک گویی به دستور رهبر فرزانه انقلاب وتلاش برای «رونق تولید» ، با بهره گیری از توانایی های بانوان شهر رشت تلاش می شود گامی هر چند کوچک در راستای احیای فرهنگ حجاب و عفاف برداشته شود.

وی با اشاره به تولیدات این کارگاه افزود: در قدم اول ، مانتو و پیراهن هایی با الگوی ایرانی – اسلامی تولید و عرضه می شود ، در قدم های بعدی اقلامی دیگر مانند چادر، مقنعه، پوشاک کودک ارائه وخدماتی نظیرآموزش خیاطی و ایجاد شغل در منزل برای بانوان بی سرپرست و بد سرپرست نیزاجرایی می شود.

مدیر گروه تولیدی پوشاک فاطمه زهرا (س) “پرنیان” پوشاک بهشتی خاطرنشان کرد: بخشی از سود این تولیدی نیزدر مسیر اعتلای فرهنگ ناب اسلامی در کارهای فرهنگی – مذهبی هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروزفعالیت های ایجابی و عملیاتی زیر مجموعه ی امر به معروف در فرهنگ سازی مورد غفلت جدی قرار گرفته است ، تصریح کرد:متاسفانه امروزه بیشتر به مقوله نهی از منکردر قالب فعالیت های سلبی و کلامی پرداخته شده است.

لطیفی یادآورشد:در این مقطع زمانی آنچه برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی ضروری می باشد، تلاش برای پر کردن خلاء های موجود در مسیرفرهنگ سازی صحیح علی الخصوص در مساله حجاب و عفاف است.

مدیر گروه تولیدی پوشاک فاطمه زهرا (س) “پرنیان” پوشاک بهشتی با اشاره به اینکه نوع لباس های موجود در بازار مناسب با الگوهای سبک زندگی ایرانی – اسلامی نمی باشد ، خاطرنشان کرد: گروه تولیدی پوشاک فاطمه زهرا (س) در سال رونق تولید با لبیک گویی به دستور رهبر فرزانه انقلاب در حرکت به سمت رونق تولید ، با همت خیرین لباس هایی با الگوهای ایرانی اسلامی با کیفیت بسیار مطلوب تولید کرده است.

وی با تاکید بر جدی گرفتن مساله حجاب و عفاف در جامعه اذعان داشت:امروز جنگ سختی در کار نیست ، جنگ نرم دشمن از طریق تغییر در فرهنگ است که در این راستا توجه جدی مسئولان به حجاب و عفاف امری ضروری می باشد.

وی افزود: تولیدکنندگان پوشاک با الگوهای ایرانی –اسلامی بمنظور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف و جلوگیری ازگسترش پوشش نامناسب در جامعه می بایست مورد توجه مسئولان فرهنگی قرار گیرند.

مدیر گروه تولیدی پوشاک فاطمه زهرا (س) “پرنیان” پوشاک بهشتی اظهار داشت:انجام راهپیمایی فاطمیون پنج شنبه هر هفته برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ، برپایی غرفه “پرنیان” پوشاک بهشتی در نمایشگاه حجاب و عفاف در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت از دیگر اقدامات این گروه تولیدی در زمینه امور فرهنگی است.

وی گفت:امید است این اقدام جهادی آتش به اختیار گروه تولیدی پوشاک فاطمه زهرا (س) “پرنیان” پوشاک بهشتی موجب رضایت پروردگار عالم قرار گیرد و با حمایت مسئولین انقلابی قدمی موثر جهت زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله الاعظم عج باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز