تصمیم مسئولان داماش برای عدم حضور تیم در رقابت های فصل آینده

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۳:۴۷
کد خبر: ۸۵۳۲۷۷
تصمیم مسئولان داماش برای عدم حضور تیم  در رقابت های فصل آینده
مدیرعامل داماش گیلان از تصمیم مسئولان این باشگاه برای حضور نیافتن تیم در رقابت های فصل آینده لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مدیرعامل باشگاه داماش گیلان امروز  گفت : با توجه به حق خوری ها و بی عدالتی هایی که در خصوص تیم ما شد و اینکه انگیزه ای برای ادامه دادن در لیگ دسته دوم نداریم، اگر شرایط تغییر نکند، در رقابت های فصل آینده لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور نخواهیم یافت.

محمد مهدی الطافی افزود : در فوتبالی که برای باشگاه ها درآمد زا نیست و فردی مانند  اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش از جیب خود برای تیم هزینه می کند، آنوقت تمام زحمات یک فصل با یک سوت و پرچم اشتباه بر باد می رود، دیگر رمق و امیدی برای ادامه دادن نیست.

وی تصریح کرد : انشا الله خبرهای خوبی در راه است و به یک جایی خواهیم رسید و امیدواریم که در لیگ دسته اول فوتبال کشور با توجه به قول هایی که داده اند حضور یابیم.  

 مدیرعامل باشگاه داماش گیلان  در ادامه به وضعیت تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس تهران در فینال جام حذفی فوتبال کشور هم اشاره کرد و گفت :  به دلیل اتفاقات بازی پلی آف برابر تیم نیروی زمینی تهران و وقفه طولانی مدت تا برگزاری دیدار فینال  بازیکنان از آن آمادگی ایده آل فاصله گرفته اند ، اما با تلاش کادر فنی و بازیکنان، سعی کردیم  عقب ماندگی را جبران کنیم  تا بتوانیم بازی خوبی را برابر حریف قدرتمندمان انجام دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز