بعد از حضور موفق در چین توسط دو بانوی کارآفرین گیلانی رخ داد ؛

افتتاح شعبه دوم رستوران ماه عسل در رشت

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۴:۵۰
کد خبر: ۸۶۳۲۴۱
افتتاح شعبه دوم رستوران ماه عسل در رشت
از سال 95 خواهران مقدم دو بانوی کارآفرین گیلانی ، رستورانی را با عنوان ماه عسل در شهر گوانجو چین افتتاح کردند که در این رستوران انواع غذاهای محلی گیلانی طبخ و عرضه می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ از سال 95 خواهران مقدم دو بانوی کارآفرین گیلانی ، رستورانی را با عنوان ماه عسل در شهر گوانجو چین افتتاح کردند که در این رستوران انواع غذاهای محلی گیلانی طبخ و عرضه می گردد.

خواهران مقدم پس از تجربه موفقی که در چین به دست آوردند تصمیم گرفتند کسب و کار خود را توسعه داده و در اولین گام ، شعبه دوم رستوران خود را در زادگاه خود رشت ، تنها شهر ایران که عنوان شهر خلاق خوراک را از جانب یونسکو دریافت کرده است افتتاح کنند.

در مراسم افتتاح این رستوران ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان ضمن تقدیر از این دو بانوی کارآفرین رشتی اعلام کرد: شهر رشت به عنوان ،شهر خلاق غذا و خوراک از سوی یونسکو شناخته شده است و ظرفیت وجود رستوران هایی نظیر این رستوران ضروری به نظر می رسد.

وی همچنین با توجه به ظرفیتی که شهر رشت در صنعت گردشگری دارد گفت: ارائه غذاهای محلی و کیفیت غذاهای ارائه شده در رستوران های رشت یکی از مهم ترین دلیل استقبال گردشگران از غذاهای شهر رشت است.

امیرانتخابی دقت در اصل مهمان نوازی و اصول تشریفات در ارائه خدمات و در سرو غذاها به گردشگران را از جمله موضوعاتی دانست که در جلب مشتری مداری و سوده بودن این صنف برای سرمایه گذاران این حوزه دارای اهمیت است.

لازم به ذکر است رستوران ماه عسل با میزان سرمایه گذاری به مبلغ ۱۴ میلیارد و اشتغالزایی برای ۸ نفر به صورت مستقیم و ۶ نفر به صورت غیر مستقیم در رشت به آدرس بلوار شهید بهشتی چهار راه حشمت،کوی بیانی دوم، بعد از مجموعه ورزشی اریکه ایرانیان، نبش خیابان ۱۰ ،به بهره برداری رسید.

 

 

image_2019_6_26-17_34_48_922_AiU

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز