کشف بیش از ۴ تن شکر خارج از شبکه

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۲:۵۶
کد خبر: ۸۷۶۵۷۲
کشف بیش از ۴ تن شکر خارج از شبکه
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 4 هزار و 800 کیلوگرم شکر خارج از شبکه به ارزش 264 میلیون ریال در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " رحیم شعبانی "  در تشریح این خبر گفت: در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تحقق شعار سال، طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی به عنوان یکی از اولویت‌های برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار و توزیع خارج از شبکه حجم قابل توجهی شکر در انباری واقع در یکی از محلات سطح شهر رشت، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده کار اطلاعاتی و شگردهای پیچیده پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و انبار شکرها را شناسائی کردند، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و سازمان تعزیرات حکومتی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات غافلگیر کننده به انبار ورود کرده و مالک انبار که در حال جا به جایی کیسه‌های شکر بود را دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل انبار مقدار 4 هزار و 800 کیلوگرم شکر خارج از شبکه به ارزش 264 میلیون ریال کشف شد اظهار داشت: در بازرسی از انبار تعداد 8 قطعه مهر جعلی مربوط به قنادی‌های سطح شهر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: متهم 39 ساله با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شد و بازپرس تعزیرات حکومتی رأی بر توزیع شکرهای توقیف شده در یکی از فروشگاه‌های معتبر سطح شهر با قیمت یارانه ای 39 هزار ریال بین مردم را داد که این موضوع با نظارت کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نمایندگان تعزیرات انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز