بخشدار مرکزی شهرستان رشت ؛

پسماند و زباله های بخش مرکزی در ایام پیک مسافرت با همکاری دهیاران ساماندهی می شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۲:۰۹
کد خبر: ۸۷۷۹۶۲
پسماند و زباله های بخش مرکزی در ایام پیک مسافرت با همکاری دهیاران  ساماندهی می شود
فریبرز سعیدی کیا بخشدار مرکزی شهرستان رشت در جلسه ی خدمات سفر گفت : پسماندهای بخش مرکزی در ایام پیک مسافرت با فعالیت مستمر دهیاران و شوراهای این بخش ساماندهی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ فریبرز سعیدی کیا بخشدار مرکزی شهرستان رشت در جلسه ی خدمات سفر این شهرستان که با حضور اعضای ستاد خدمات سفر و به ریاست فرماندار شهرستان رشت برگزار شد گفت : کمبود مجتمع های اقامتی در بخش مرکزی یکی از معضلات این بخش می باشد. 

وی با بیان اینکه اکثر مسافران شهرستان رشت را به عنوان محل گذر و یا اقامت یک روزه در نظر می گیرند ، اظهار داشت : باید تدابیری اندیشیده شود که در بحث اقامتی این شهرستان بتواند ماندگاری مسافر را داشته باشد .

سعیدی کیا ادامه داد : در زمینه ی راههای مواصلاتی بخش مرکزی در ایام پیک مسافرت با حجم ترافیک بالا مواجه هستیم که باید در نقاط خاصی که سابقه ی ترافیکی دارند شرایط خاصی در نظر گرفته شود .

وی همچنین به معضل پسماند و زباله در بخش مرکزی اشاره کرد و افزود : در ایامی که حجم مسافران و گردشگران در بخش مرکزی افزایش می یابد میزان تولید زباله نیز بیشتر است و علی رغم تلاشهای دهیاران و شوراها همچنان تلاشهای مستمر در این حوزه در جریان است.

سعیدی کیا دربخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تلاشگران نیروی انتظامی عنوان کرد : در بحث سفرهای تابستانی ، شاهد حفظ امنیت و خدمات رسانی مطلوب از سوی تلاشگران نیروی انتظامی هستیم و امیدواریم که بتوانیم با امکاناتی که در اختیار داریم پذیرای خوبی برای مسافران در بخش مرکزی شهرستان رشت باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز