دکتر صباحی رییس بیمارستان خصوصی میلاد لاهیجان:

ضریب اشغال بیش از ۹۰ درصد تخت های این بیمارستان نشان از اعتماد مردم خطه ی شرق گیلان است

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۹:۵۲
کد خبر: ۸۹۰۶۸۸
ضریب اشغال بیش از ۹۰ درصد تخت های این بیمارستان نشان از اعتماد مردم خطه ی شرق گیلان است
دکتر صباحی رییس بیمارستان خصوصی میلاد لاهیجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : ضریب اشغال بیش از 90 درصد تخت های این بیمارستان نشان از اعتماد مردم خطه ی شرق گیلان به خدمات ارایه شده در این مکان را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر صباحی در نشستی با خبرنگاران ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های صورت گرفته در بیمارستان میلاد گفت :  در مدت یک سال  و اندی وضعیت پذیرش و درمان بیماران بیشتر شده است و ضریب اشغال تخت های بیمارستان از 30 درصد به 70 درصد رسیده است.

وی با اشاره به حسن اعتماد بیماران خطه ی شرق گیلان به این بیمارستان ،عنوان کرد : برخی از بخشهای بیمارستان میلاد نظیر بخش آی سی یو و جراحی داخلی از ضریب اشغال بیش از 90 درصد برخوردارند.

صباحی با اشاره به مدت زمان چند ماهه حضور خود در سمت ریاست بیمارستان میلاد  اظهار داشت : در این مدت تلاش شده که حقوق پرسنل اداری و پرستاران به موقع پرداخت شود و ان شاالله معوقات این عزیزان نیز در آینده ی نزدیک پرداخت می شود .

صباحی با بیان اینکه پرداخت حقوق و دستمزد به موقع پرسنل بیمارستان موجب ایجاد انگیزه ی مضاعف آنان خواهد شد ، افزود : برای رسیدن به ایده آل ها راه زیادی در پیش داریم اما تمام هدفمان این است که هم کادر درمانی بیمارستان و هم بیماران و مراجعه کنندگان از وضعیت وخدمات ارایه شده راضی یاشند.

صباحی با بیان اینکه این بیمارستان دارای 95 سهامدار است گفت : در حدود 10 سهامدار بیمارستان غیر پزشک هستند و پزشک های فعال سهامدار بیمارستان 40 پزشک می باشند و از وجود پزشکان دیگر در صورت نیاز بهره گیری می شود.

وی از مجهز شدن این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن تا 6 ماه آینده خبر داد و گفت : مقدمات اولیه و تنظیم قرارداد با بخش خصوصی برای نصب و استقرار دستگاه سی تی اسکن انجام شده است و از دستگاهی استفاده خواهد شد که میزان اشعه ی آن به نسبت سایر دستگاهها کمتر و بروز تر باشد .

صباحی اضافه کرد : به دنبال جذب سرمایه گذار برای فعال کردن بخش آنژیو گرافی و خرید تجهیزات هستیم و همچنین در خصوص ایجاد بخش دیالیز نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد : تمام تلاش ما این است که هرگونه نواقصی را در این بیمارستان برطرف نماییم تا بیماران عزیز با آسودگی خیال در منطقه ی شرق گیلان به بحث های درمانی خود بپردازند.

 

22

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز