با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور ؛

بهره برداری از ۳۵ طرح تولیدی ،خدماتی ،عمرانی و زیر ساختی در منطقه آزاد بندر انزلی

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۸:۵۹
کد خبر: ۸۹۱۲۷۲
بهره برداری از ۳۵ طرح تولیدی ،خدماتی ،عمرانی و زیر ساختی در منطقه آزاد بندر انزلی
با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور 35 طرح تولیدی ،خدماتی ،عمرانی و زیر ساختی در منطقه آزاد بندر انزلی به بهره برداری می رسد‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ همزمان با ششمین روز از هفته دولت دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و  هیات همراه وارد منطقه ی آزاد بندر انزلی شدند .

بنا به این گزارش مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بدو ورود به منطقه آزاد انزلی با نثار گل و ذکر فاتحه در مزار شهید مدافع حرم منطقه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

گفتنی است با حضور "دکتر مرتضی بانک "مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد" ، "دکتر رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان" ،"دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان" 35 طرح تولیدی، خدماتی، عمران روستایی و زیرساختی در منطقه آزاد انزلی با سرمایه گذاری ١٠٩٨ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد انزلی و اشتغالزایی مستقیم برای ٣۶۵ نفر در منطقه آزاد انزلی افتتاح می شود.

لازم بذکر است با حضور دکتر مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد،  پنج واحد تولیدی، صنعتی در شهرک صنعتی ناحیه یک منطقه آزاد انزلی با میزان سرمایه‌گذاری ١٧٠ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی مستقیم برای ۵٠ نفر، به صورت رسمی در مدار تولید قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز