انهدام باند سارقان دوچرخه

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۸:۰۰
کد خبر: ۸۹۸۹۵۴
انهدام باند سارقان دوچرخه
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک باند 7 نفره سارق که با پرسه‌زنی در خیابان‌ها و آپارتمان‌ها اقدام به سرقت دوچرخه‌های شهروندان در سطح شهرستان رشت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "رحیم شعبانی"  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع چند گزارش مبنی بر سرقت دوچرخه در رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده یک متهم را در زمینه سرقت دوچرخه در رشت شناسایی کردند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی برای دستگیری وی اعزام شده و فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس عنوان کرده که چندین ماه است از زندان آزاد شدم و پس از آزادی بعضی اوقات به صورت تنهایی و گاهی با همدستی 5 نفر دیگر با موتورسیکلت پس از پرسه‌زنی و شناسایی دوچرخه‌های با ارزش و قیمتی اقدام به سرقت آنها می‌کردیم.

شعبانی گفت: متهم تاکنون به سرقت 11 دستگاه دوچرخه با همکاری همدستانش در سطح شهرستان رشت اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در نهایت با توجه به اطلاعات بدست آمده کارآگاهان مخفیگاه دیگر متهمان این پرونده‌ها را شناسایی کردند اضافه کرد: 5 متهم دیگر به همراه یک مالخر دستگیر شدند و یک دستگاه دوچرخه سرقتی هم کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: متهمان 27، 31، 39، 40، 41، 42 و 45 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز