برگزاری جلسه ی هم اندیشی کمیته های داژبال استان گیلان

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۷:۴۱
کد خبر: ۹۰۰۲۱۵
برگزاری جلسه ی هم اندیشی کمیته های داژبال استان گیلان
جلسه ی هم اندیشی مسوول کمیته ی داژبال استان گیلان و ریاست کمیته های شهرستانهای گیلان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهسا نصیرزاده مسوول کمیته داژبال استان گیلان در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تشکیل جلسه ی هم اندیشی اظهار داشت : برگزاری چنین جلساتی بی شک موجب هم افزایی و تعامل کمیته های داژبال شهرستانها و به تبع آن پر بارتر شدن فعالیت های این کمیته در سطح استان و کشور خواهد شد .

وی با بیان اینکه رشته ی داژبال رشته ای نوپا در استان محسوب می شود ، گفت : اگر چه رشته ی داژبال که به عنوان " وسطی " در بین خانواده ها شناخته می شود از محبوبیت خاصی برخوردار است اما از نظر اضافه شدن قوانین ورزشی به این رشته و به رسمیت شناخته شدن آن در کشور رشته ی نوپایی محسوب می شود و تمامی تلاش فعالان این رشته تاکنون این بوده که جایگاه داژبال را ارتقا بخشند.

نصیرزاده با اشاره به برنامه های کمیته ی داژبال استان گیلان عنوان کرد : از همه ی کمیته های فعال داژبال استان تقاضا می شود که در خصوص بحث استعدادیابی این رشته ورزشی از رده ی دانش آموزی ،مسابقاتی را برگزار کنند تا بتوانیم با تشکیل تیم های این رده سنی و آموزش های مستمر  ،در مسابقات استانی و کشوری حضوری پر رنگ داشته باشیم.

وی همچنین از برگزاری مسابقات رده ی دانش آموزی استان در آبان ماه جاری خبر داد و گفت : یک دوره مسابقات دانش آموزی به مناسبت 13 آبان و روز دانشجو با حضور تیم های منتخب دانش آموزی سراسر استان گیلان برگزار خواهد شد .

مسوول کمیته داژبال استان گیلان در زمینه ی برپایی کلاسهای مربی گری و داوری این رشته اظهار داشت : طبق هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون دوره های مربی گری و داوری داژبال در استان گیلان در اواخر مهر ماه جاری برگزار می شود و علاقمندان بر طبق فراخوانی که متعاقبا اعلام خواهد شد می توانند در این دوره ها شرکت و مدرک مربوطه را اخذ نمایند.

نصیرزاده ضمن تشکر از تعامل هیات همگانی استان گیلان گفت : ان شالله بتوانیم با حمایت های هیات همگانی استان گیلان مسابقات و المپیاد های ورزشی خوب و شایسته ای در رده های مختلف اعم از دانش آموزی ، بزرگسالان و پیشکسوتان در رشته ی داژبال برگزار کنیم و بدین طریق سطح کیفی این رشته را افزایش داده و داژبال را به جایگاه واقعی خود در استان برسانیم.

گفتنی است در این جلسه، مسوولین کمیته های داژبال شهرستانهای مختلف گیلان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و مقرر گردید جلسات هم اندیشی به جهت ارتقای فعالیت های کمیته ها استمرار یابد.

 

photo_2019-09-19_17-42-13

photo_2019-09-19_17-42-17

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز