رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار خبر داد؛

برگزاری فینال مسابقات جام خوشه چین بخش خورگام

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۵:۵۵
کد خبر: ۹۰۰۷۹۸
برگزاری فینال مسابقات جام خوشه چین بخش خورگام
فاضل بازیار رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار از برگزاری فینال مسابقات جام خوشه چین بخش خورگام این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فاضل بازیار در گفتگویی با اعلام این خبر گفت : در این مسابقات تیم "بره سر" قهرمان مسابقات فوتبال جام خوشه چین بخش خورگام شهرستان رودبار شد.

وی افزود :  مسابقات فوتبال جام خوشه چین بخش خورگام شهرستان رودبار بمناسبت گرامیداشت یاد وخاطره شهدای این بخش در زمین ورزشی نوده رودبار برگزار شد.

بازیار عنوان کرد : در این دوره از مسابقات ۲۰تیم از نقاط مختلف شهرستان رودبار شرکت داشتند که در چهار گروه ۵تیمی به مصاف هم رفتند  و چهار تیم " شهید عاشوری سوسف "،" شهدای گلنگش "، "پرسپولیس بره سر "و" گلخانی نوده" به رده بندی و فینال مسابقات راه یافتند.

وی خاطر نشان کرد : تیم بره سر مقام قهرمانی این مسابقات،" نوده " نایب قهرمانی،"گلنگش "مقام سوم و تیم "بلوک سوسف چهارمحل " مقام چهارم مسابقات را کسب کردند.

شایان ذکر است پیش از آغاز بازی فینال ، تیم فوتبال پیشکسوتان بخش خورگام به مصاف پیشکسوتان شهرستان رودبار رفتند و در پایان در دو وقت ۲۰ دقیقه بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز