کشف ۱۱ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز درفومن

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۵:۴۷:۰۰
کد خبر: ۹۰۱۰۸۵
کشف ۱۱ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز درفومن
فرمانده انتظامی فومن از انهدام باند 3 نفره قاچاق اسلحه و کشف 11 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در محور خلخال به ماسوله این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "محسن جعفرزاده " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل سلاح غیرمجاز توسط اعضاء یک باند قاچاق سلاح و مهمات از استان‌های غربی به سمت استان گیلان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی موفق شدند خودروی سواری پژو 405 متهمان را در محور خلخال – ماسوله شهرستان فومن متوقف کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 10 قبضه اسلحه شکاری ته‌پر، یک قبضه وینچستر 5 تیر، 10جفت پلاک خودرو، 21قوطی شیشه‌ای حاوی تکه‌های آهنی تیز و میخ مخصوص پنچر کردن خودرو کشف شد تصریح کرد: در این راستا 3 متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن در پایان با اشاره به اینکه متهمان 29، 33 و 37 ساله به همراه اقلام مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز