پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۲:۰۱
کد خبر: ۹۰۱۱۲۴
پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است
کارشناس اجتماعی فرماندهی انتظامی آستانه‌اشرفیه درکارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها در این شهرستان، پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر را از اولویت‌های اصلی پلیس دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرگرد "حسن علی‌بابایی" در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها که در سالن دکتر حسابی کیاشهر توسط اداره آموزش و پرورش این بخش برگزار شد گفت: اعتیاد به موادمخدر از عوامل بسیار تأثیرگذار در فروپاشی امنیت، اخلاق، خانواده و جامعه است.

وی افزود: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر اقدامات گسترده و بی‌وقفه‌ای برای مقابله با پدیده شوم موادمخدر و اعتیاد انجام داده است که در این راه نیاز به تعامل و همکاری آحاد مردم و دستگاه‌های متولی دارد.

این کارشناس اجتماعی پلیس با اشاره به اینکه آگاهی خانواده‌ها مهم‌ترین و اولین قدم در پیشگیری از اعتیاد است تصریح کرد: پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است.

سرگرد بابایی نقش مدارس و مراکز آموزشی را در پیشگیری از اعتیاد جوانان بیسار مهم دانست و اظهار داشت: مراکز آموزشی می‌توانند با آگاه‌سازی و ارائه آموزش‌های لازم به والدین و دانش آموزان و فرهنگ‌سازی در این راه گام‌های بزرگی بردارند.

کارشناس اجتماعی پلیس شهرستان آستانه‌اشرفیه با تاکید بر اینکه اعتیاد منشاء بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی است خاطرنشان کرد: حضور کارشناسان انتظامی در سطح مدارس و ارائه آموزش‌های همگانی به دانش‌آموزان، نقش مؤثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز