رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان ؛

لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات رونق تولید

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۴:۲۴
کد خبر: ۹۰۶۰۳۱
لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات رونق تولید
فرهاد دلق پوش رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان گفت : پرداخت تسهیلات رونق تولید موجب پویایی واحدهای تولیدی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرهاد دلق پوش رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان در جلسه ی شورای هماهنگی بانکها در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید اظهار داشت :

بانک ها به عنوان عامل پشتیبان مالی اصلی ترین عامل رونق تولید هستند و اگر ما نتوانیم به موقع تسهیلات را بپردازیم و حمایت از واحدهای تولیدی داشته باشیم این واحدها در شرایط کنونی در راستای رونق تولید گام بردارند.

وی افزود : سود 18 درصد بانکی عملا توجیهی برای تولید ندارد البته دولت منابعی را تکلیف کرده که از این منابع می توانیم به واحدها کمک کنیم و درخواست ما از بانک ها این است که با احساس تعهد و تکلیفی که دارند سراغ مشتریان روند.

دلق پوش ادامه داد : پرداختی رونق تولید برای سال 97، 1200 میلیارد تومان است که برای گیلان در سطح ملی برای استان این سهم را اختصاص داده اند.

وی اضافه کرد : 619 مورد معرفی به بانک ها داشته ایم که 115 مورد در خصوص رونق تولید ، 455 مورد معرفی شده از جهاد کشاورزی و 29 مورد از میراث فرهنگی بوده که مبلغ کل پرداختی به این تعداد 795 میلیارد تومان است .

وی عنوان کرد : میانگین جذب تسهیلات در سال 96 در حدود 64 درصد بوده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز