با پیگیریهای استاندار گیلان انجام شد؛

تصویب الحاق اراضی استحصالی سازمان بنادر به منطقه آزاد انزلی

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۸:۱۹
کد خبر: ۹۱۴۷۱۳
تصویب الحاق اراضی استحصالی سازمان بنادر به منطقه آزاد انزلی
به دنبال دیدار استاندار گیلان با معاون اول رئیس جمهوری و درخواست تصویب الحاق اراضی استحصالی توسط سازمان بنادر به محدوده منطقه آزاد انزلی، این طرح تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در جریان جلسه عصر روز گذشته شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، طرح الحاق اراضی استحصالی توسط سازمان بنادر و دریانوردی به محدوده منطقه آزاد تجاری، صنعتی انزلی به تصویب رسید.

موضوع الحاق اراضی استحصالی سازمان بنادر و دریانوردی به منطقه آزاد انزلی، یکی از موضوعاتی بود که ارسلان زارع استاندار گیلان در دیدار ۲۲ مهرماه جاری با معاون اول رئیس جمهوری، آن را مطرح و خواستار تصویب آن شده بود.

استاندار گیلان همچنین در نامه خود به جهانگیری،که در این دیدار تقدیم کرد نوشته بود: به منظور توسعه فعالیت های لجستیکی، ارزش افزوده و ایجاد رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذاری در بندر انزلی به عنوان محدوده بندری منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی، حدود ۴۰ هکتار از طریق استحصال دریا، ساخت دایک، موج شکن های شرقی و غربی و خرید اراضی بلامعارض در محدوده بندر، ایجاد و متعاقباً نسبت به انتخاب سرمایه گذاران جهت ارائه خدمات بندری بالاخص در زمینه مخازن روغن و کالاهای اساسی در محدوده مذکور اقدام شده است. با عنایت به مراتب فوق و نظر به این که تمام اقدامات قانونی و مقرراتی الحاق این ۴۰ هکتار انجام شد  لذا خواهشمند است به منظور بهره مندی سرمایه گذاران فعال مستقر در این محدوده از تسهیلات و مزایای قانونی منطقه آزاد و همچنین ایجاد فرصت ها و مشوق های بیشتر در جهت افزایش جذب سرمایه گذاری، دستور فرمایید در صورت صلاحدید ضمن طرح موضوع در دستور کار شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی ریاست جمهوری، نسبت به تصویب و ابلاغ آن اقدام لازم را به عمل آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز