کشف ۲۸ کیلو هروئین و شیشه در رشت

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۹:۵۰
کد خبر: ۹۱۴۷۵۱
کشف ۲۸ کیلو هروئین و شیشه در رشت
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از انهدام یک باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 28 کیلوگرم هروئین و شیشه در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ "احداله احدی" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: پلیس با انجام تحقیقات گسترده و نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و مشخص قاچاقچی 42 ساله به همراه همدستانش با 2 دستگاه خودرو سواری جنسیس کوپه و پژو 405 در حال حمل موادمخدر هستند.

وی با بیان اینکه پس از تعقیب و مراقبت‌های انجام شده متهمان با خودروها وارد یک منزل در شهر رشت شدند ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر به منزل متهم اعزام شدند.

احدی با اشاره به اینکه در بازرسی از این منزل 20 کیلوگرم هروئین و 8 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه کشف شد تصریح کرد: متهم به همراه 2 همدست 27 و 29 ساله‌اش دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: در این راستا 2 دستگاه خودرو نیز توقیف و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی در حوزه موادمخدر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز