با حضور مدیرکل سرمایه گذاری استانداری گیلان افتتاح شد؛

اولین نمایشگاه ملی تخصصی سردخانه‌های صنعتی، صنایع بسته بندی و وابسته در گیلان

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۷:۱۹:۳۹
کد خبر: ۹۱۸۰۴۴
اولین نمایشگاه ملی تخصصی سردخانه‌های صنعتی، صنایع بسته بندی و  وابسته در گیلان
با حضور مدیرکل سرمایه گذاری استانداری گیلان اولین نمایشگاه ملی تخصصی سردخانه‌های صنعتی، صنایع بسته بندی و صنایع وابسته در گیلان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ با حضور مدیرکل سرمایه گذاری استانداری گیلان اولین نمایشگاه ملی تخصصی سردخانه‌های صنعتی، صنایع بسته بندی و صنایع وابسته در گیلان در محل نمایشگاههای دایمی استان در رشت گشایش یافت.

دراین نمایشگاه که از سوی شرکت تعاونی سردخانه‌داران استان و  به مدت سه روز ادامه خواهد داشت ۳۰ غرفه از صنایع وابسته به تولید سردخانه و صنایع بسته‌بندی و مشاغل وابسته از سطح کشور حضور دارند.

دکتر یونس رنجکش مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان در حاشیه بازدید از غرفه‌های نمایشگاه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان بر ضرورت توجه به صنایع وابسته به فعالیت‌های سردخانه‌ای و چند منظوره‌کردن نوع خدمات این صنعت در استان تاکید کرد.

وی اظهار داشت : گیلان به لحاظ برخورداری از موقعیت‌های خاص و قرار داشتن در کریدور حمل و نقل و همچنین کشاورزی بودن این استان دارای اهمیت خاصی در زمینه فعالیت صنعت سردخانه است.

وی افزود : برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می تواند فرصتی برای آشنایی با تولید کنندگان صنایع مرتبط و توسعه و تکمیل زیرساخت‌های مربوطه باشد.

 

photo_2019-10-31_04-17-42

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز