دستگیری سارق حساب‌های بانکی در بندرانزلی

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۶:۰۸
کد خبر: ۹۲۸۸۴۳
دستگیری سارق حساب‌های بانکی در بندرانزلی
فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: فردی که اقدام به سرقت از حساب‌های بانکی شهروندان می‌کرد، در شهرستان بندرانزلی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: فردی که اقدام به سرقت از حساب‌های بانکی شهروندان می‌کرد، در شهرستان بندرانزلی دستگیر شد.

سرهنگ "مجید حسینی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت شکایت فردی مبنی بر سرقت موجودی حساب بانکی‌اش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر تحقیقات انجام شده پلیس فتا شهرستان بندرانزلی مشخص شد شخصی با اغفال دوستانش٬ اطلاعات کارت بانکی آنها را در اختیار فردی در یک گروه تلگرامی قرار داده است افزود: از این حساب‌ها برای انتقال برداشت‌های غیرمجاز استفاده می‌شد.

وی بیان داشت: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که متهم مبلغ 40 میلیون تومان٬ از حساب بانکی 14 نفر برداشت کرده و به حساب فردی ناشناس که مدیر گروه تلگرامی بوده واریز و در ازای آن ارز مجازی دریافت کرده است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه متهم شناسایی شد تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی متهم 36 ساله دستگیر و در بررسی فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: کلاهبرداران اینترنتی٬ با جلب اعتماد کاربران با وعده درآمدی پر سود، اطلاعات حساب‌های بانکی آنها را بدست آورده و با سوء استفاده از اطلاعات بدست آمده مبالغ کلاهبرداری شده از حساب‌های دیگر را به حساب آنها واریز می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز