با حضور ذوالفقار نسب ؛

نخستین جلسه کانون مربیان مستقل فوتبال گیلان تشکیل شد

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۱:۱۵
کد خبر: ۹۳۹۰۴۹
نخستین جلسه کانون مربیان مستقل فوتبال گیلان تشکیل شد
اولین جلسه کانون مربیان مستقل فوتبال گیلان به ریاست دکتر بیژن ذوالفقارنسب "رییس کانون مربیان فوتبال ایران "وبا شرکت مربیان جوان وپیشکسوت فوتبال رشت در یکی از تالارهای این شهر برگزارشد. .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این گردهمایی ابتدا بهزادداداش زاده "بازیکن سابق تیم ملی ایران و رییس کانون مربیان مستقل گیلان ضمن عرض خیرمقدم  به مربیان موسپید و پیشکسوت حاضر در جلسه "از جمله احمدصومی ،احمدآهنگی ،مجید جهانپور ،مهدی خباز و...) ادای احترام کرد و خودرا شاگرد همیشگی مربیان بزرگی  دانست که الفبای فوتبال را به او و امثال اوآموختند .

داداش زاده خود را نه رییس کانون بلکه خاک زیرپای مربیان سرد و گرم چشیده استانش قلمداد کرد و به حاضرین اطمینان داد که از هیچ کوششی برای رسیدن به اهداف والای این  کانون  فروگذارنخواهد کرد .

در ادامه مراسم از "یعقوب زاده" و اکبری معاف "اعضای سابق  و پیشکسوت هیات مدیره دوباشگاه ریشه دار سپیدرود و استقلال رشت "تقدیرشد و احکام  فرهادخراسانی و حسین کارجو و کامران جعفری  به عنوان مدیر حقوقی ،دبیر و روابط عمومی و رسانه ای کانون مستقل مربیان فوتبال گیلان به آنها اهدا و از زحمات  مژدهی "مربی جوان رشت  "به پاس خدمت چندین ساله به کانون  تقدیرشد .

درادامه  مراسم   دکتر بیژن ذوالفقارنسب در چند نوبت پشت تریبون قرار گرفت وضمن پسخگویی به سوالات حضار از  اهداف و دورنمای فعالیت  کانون مربیان مستقل  فوتبال ایران گفت  .

وی تصریح کرد که این کانون در راستای تقویت فوتبال ایران گام برمی دارد و از حمایت شخص وزیر ورزش و جوانان،دکترسلطانی فر  برخورداراست .

دکتر ذوالفقارنسب ادامه داد  :"کانون مربیان مستقل ایران به هیچ وجه موازی وزارت ورزش وجوانان  و فدراسیون فوتبال ایران  نیست  و به عنوان یک ارگان مستقل به مربیان  فوتبال  ایران خدمت خواهد کرد .

رییس کانون مستقل مربیان فوتبال ایران گفت :"گیلان قطب بزرگ فوتبال ایران است ومربیان جوان وباتجربه بسیار ارزشمندی دارد ."

وی ادامه داد :"کانون مربیان فوتبال گیلان با بهره گیری از پتانسیل موجود قادر است که گام های بسیار ارزشمندی در زمینه های معیشتی ،آموزشی و سایر امور مرتبط باکار وزندگی  مربیان بردارد و صدای رسای آنان باشد ."

بنا به گزارش رسیده، در اولین جلسه کانون مستقل مربیان گیلان  از چهره های فقید فوتبال رشت (شادروانان محمدغرق رحمت ،مهردادهوشنگی ،عبدالله پندیدن ،ناصرپرشاد ،نادرخسروی ،علی بیدریغ ،رجبعلی شیرزاد،ایرج زهرابی ،سیروس شاملی و شاهرخ مهدی زاده )یاد شد و  مدرسان و مربیان ارزنده حال حاضر گیلان (رجبی نیا ،محسن نصر ،کوروش شاددل و معصومه جهان چی )تشویق شدند  و حضار به پاس سالها خدمت به تشویق کاپیتان های سالهای دور سپیدرودرشت  (آقایان نجاتی و جمشید محمدی )پرداختند.

دربخش های دیگر  این مراسم  مجید جهانپور (مربی سابق تیم ملی فوتبال و فوتسال ایران )،احمدصومی (مربی موفق تاریخ فوتبال استان گیلان وکشور  )و امید هرندی (دروازه بان سابق تیم ملی و مربی وکارشناس  امروز فوتبال )به ایراد سخن پرداختند و خشنودی خودرا بابت شکل گیری  کانون مستقل مربیان درگیلان ابراز داشتند .

در این جلسه مقرر شد که در پایان بهمن ماه 98  رییس کانون مربیان فوتبال رشت با رای مستقیم مربیان انتخاب شود  و آنگاه جلسات کانون در سایر شهرهای  استان (بخصوص شهرهای انزلی ،لاهیجان ،فومن ،لنگرود ،تالش ،آستارا و...) تشکیل شود .

در این جلسه دکترذوالفقارنسب ضمن پاسخگویی به سوالات حضار اظهارامیدواری کرد که کانون  مستقل مربیان فوتبال گیلان به عنوان یکی از قدرتمندترین کانون های مربیان  فوتبال در ایران برای تحقق اهداف کلان فوتبال منطقه  و بالاخص در جهت رفع و رجوع خواسته های مربیان پیشکسوت گام بردارد .

photo_2019-12-21_09-54-26

نظر شما