امروز رخ داد:

بازدید وزیر راه وشهرسازی از بیمارستان درحال ساخت تالش

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۱:۲۷
کد خبر: ۹۴۴۶۵۸
بازدید وزیر راه وشهرسازی از بیمارستان درحال ساخت تالش
دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه که با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های عمرانی به استان گیلان سفرکرده بود پیش از ظهر امروز از بیمارستان تالش بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این بازدید مهندس علیزاده معاون وزیر ومدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور با ارائه گزارشی از پیشرفت98 درصدی بیمارستان تالش خبر دادو گفت: طی دو سال اخیر 4 بیمارستان در شهرهای آستارا ،رضوانشهر ،شفت ولاهیجان در استان گیلان مورد افتتاح وبهره برداری قرارگرفته است وچند بیمارستان دیگرنیز در دست احداث است که خوشبختانه بیمارستان تالش با پیشرفت 98 درصد رو به اتمام است وهمزمان با تکمیل بخشهای مختلف ، در حال تجهیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

وی افزود:این بیمارستان با هزینه 95 میلیارد تومانی بزودی افتتاح می شود.

گفتنی است این مرکز درمانی در زمینی به مساحت 32هزار متر مربع وبا زیر بنای حدود 16 هزار متر مربع در 4 طبقه احداث شده ودارای ظرفیت 231تخت دربخش‌های مختلف درمانگاه، اورژانس،CCU و ICU، بستری مردان ،زنان وکودکان ،دیالیز، جراحی خاص و بخش مراقبت ویژه است وبگونه ای طراحی شده است که نیازهای تخصصی پایه پزشکی شهرستان را تامین می کند.

درادامه نیز پل شهر اسالم توسط دکتر خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی ومدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور مورد بازدید وبررسی قرار گرفت.این پل که که بر اثر سیل مهرماه سال جاری تخریب شده بود با همت عوامل راهداری عملیات احداث پل موقت آن آغاز شده تا بلافاصله بعد از نصب پل موقت، عملیات اجرایی پل اصلی آغاز می شود.

در حال حاضرمطالعات پل قوسی فلزی با دهانه 70 متری وعرض 28.4 متری در دست اجراست است تا پس اتمام مطالعات، عملیات اجرایی پل آغاز گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز