کسب دو مقام توسط ورزشکاران گیلانی در مسابقات پاراتکواندو

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۱:۲۹
کد خبر: ۹۵۱۹۳۹
کسب دو مقام توسط ورزشکاران گیلانی در مسابقات پاراتکواندو
ورزشکاران گیلانی با درخشش در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی کشور موفق به کسب دو مقام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها که در تهران برگزار شد، ورزشکاران گیلانی با درخشش در رقابت های بخش مردان موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

محسن سترگی افزود: در جریان این رقابت ها در بخش مبارزه و در رده سنی بزرگسالان حسین میرزایی ورزشکار شایسته گیلانی در وزن ۶۱- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت پس از ورزشکاری از مازندران روی سکوی دوم قرار گرفت و مدال نقره این وزن را به خود اختصاص داد.
 
وی بیان کرد: همچنین در رقابت های بخش پومسه (اجرای فرم تکواندو) و در رده سنی بزرگسالان سبحان طاهری دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این رقابت ها پس از ورزشکارانی از اصفهان و زنجان روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز مسابقات پاراتکواندو قهرمانی کشور را کسب کرد.
 
رئیس هیات تکواندو گیلان اضافه کرد: در رقابت های پاراتکواندو قهرمانی کشور، زبده ترین ورزشکاران این رده از استان های مختلف در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در تهران با هم به رقابت پرداختند.
 
سترگی خاطرنشان کرد: البته مهدی پورهنما چهره درخشان و گیلانی پاراتکواندو کشور با توجه به عضویت در تیم ملی در این دوره از رقابت ها حضور نیافت و این ورزشکار شایسته گیلانی نیز سهمیه حضور در پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز