مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت در گفتگوی اختصاصی با برنا مطرح کرد:

قدردانی از حمایت های دکتر نوبخت و مسوولان استانی در جهت رفع معضلات تیم سپیدرود / از طریق مهندس جعفرزاده و دکتر نوبخت بدنبال کمک هایی برای تیم هستیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۰:۴۷
کد خبر: ۹۵۲۶۸۴
قدردانی از حمایت های دکتر نوبخت و مسوولان استانی در جهت رفع معضلات تیم سپیدرود / از طریق مهندس جعفرزاده و دکتر نوبخت بدنبال کمک هایی برای تیم هستیم
مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت در گفتگوی اختصاصی با برنا گفت: از حمایت های دکتر نوبخت و مسوولان استانی در جهت رفع معضلات تیم سپیدرود رشت قدردانی می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ افشین ناظمی مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت در گفتگویی اختصاصی با برنا در خصوصیت وضعیت تیم سپیدرود رشت اظهار داشت :  تیم سپیدرود مشکل مالی دارد و از 5 سال گذشته بدهکاری هایی مانده بود و ما ناگزیر شدیم که اقداماتی انجام دهیم چون پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیم بسته شده بود و به کمک و حمایت جناب آقای جعفرزاده نماینده ی محترم شهرستان رشت این پنجره باز شد .

وی افزود : از طریق مهندس جعفرزاده و آقای دکتر نوبخت بدنبال کمک هایی برای تیم هستیم که دکتر نوبخت قول هایی بما دادند که ان شاالله بتوانیم از طریق مسوولان کشوری و استانی معضلات تیم را مرتفع کنیم.

ناظمی ادامه داد : از طرفی هزینه های جاری تیم را باید پرداخت کنیم و از سوی دیگر بدهکاری های 5 سال گذشته را نیز باید پرداخت کنیم.

وی خاطر نشان کرد : فشار از همه طرف بر روی تیم وجود دارد و تیم نیز نتایج بدی گرفته بود ،البته به حمد الله از نیم فصل به بعد هم از نظر نتایج بهتر شدیم و هم از نظر روند پیشرو تلاش کرده ایم تا هر چه در توان داریم برای رفع مشکلات تیم سپیدرود انجام دهیم.

وی با قدردانی از تلاشهای مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت : سرکار خانم بخشی مدیر کل محترم ورزش و جوانان گیلان از ابتدای بروز مشکلات تیم سپیدرود تا کنون برای رفع این مشکلات پای کار بوده اند و  جا دارد که از ایشان و جناب آقای مهندس جعفرزاده تشکر ویژه داشته باشم.

مدیر عامل تیم  سپیدرود رشت با اشاره به گشایش پنجره ی نقل و انتقالات تیم عنوان کرد : یک تعهد 40 روزه داده ایم تا بتوانیم بدهکاری ها را حل کنیم میزان بدهی تیم یک میلیارد و 200 میلیون تومان است که از زمان مدیریت آقایان محمد پور محسن ،شهاب میر مومنی ،کیومرث ، بیات ،تن زاده ،علی کریمی و حضور مجدد کیومرث بیات که مدیران عامل باشگاه در سالهای گذشته بودند تنها در این سالها به تیم سپیدرود رسیدگی شد اما بدهکاری های آن پابرجا ماند و اکنون این فشار بر روی ما وجود دارد و از مسوولان کشوری و استانی می خواهیم که ما را در رفع این معضلات یاری کنند.

ناظمی در پایان گفت : از تمامی کسانی که برای فوتبال شهرستان رشت ، تیم های سپیدرود و داماش وقت می گذارند تشکر می کنم ،از هواداران خوب تیم سپیدرود که در سرما و گرما و روزهای سخت همواره حامی معنوی تیم بوده و یار و یاور ما هستند قدردانی می کنم.

همچنین از استاندار محترم گیلان ،فرماندار محترم شهرستان رشت ، اعضای محترم شورای شهر رشت و شهردار محترم تشکر می کنم که همواره پشتیبان و حامی تیم های شهرستان رشت بوده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز