رئیس هیات وزنه برداری گیلان :

حضور ۳۴ وزنه بردار از ۱۳ کشور در مسابقات بین المللی جام فجر رشت

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۸:۳۳:۵۸
کد خبر: ۹۵۸۵۰۵
حضور ۳۴ وزنه بردار از ۱۳ کشور در مسابقات بین المللی جام فجر رشت
رئیس هیات وزنه برداری گیلان گفت: ۳۴ وزنه بردار از ۱۳ کشور در رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت جهان پهلوان محمود نامجو حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ اصغر ابراهیمی اظهار داشت: پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو از عصر یکشنبه در مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت آغاز می شود.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها، ۳۴ وزنه بردار از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ارمنستان، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کامرون، اندونزی، عراق، اردن، قرقیزستان، مغولستان، نروژ و ترکیه حضور می یابند و برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هم رقابت می کنند.
وی ادامه داد: وزنه برداران حاضر در این دوره از رقابت ها در هفت وزن المپیکی شامل ۶۱ کیلوگرم، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم با هم رقابت خواهند کرد که در نهایت وزنه بردارانی که امتیازات لازم را کسب کنند، جواز حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را بدست می آورند.
 
رئیس هیات وزنه برداری گیلان بیان کرد: این دوره از رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر به دلیل کسب سهمیه المپیک از اهمیت و اعتبار ویژه ای برخوردار است و وزنه برداران حاضر در این رقابتها تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک انجام می دهند.
 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: در روز اول این رقابت ها، وزنه برداران اوزان ۶۱ کیلوگرم، ۶۷ کیلوگرم و ۷۳ کیلوگرم بر روی تخته می روند تا با فولاد سرد مبارزه کنند و همچنین در روز دوم نیز وزنه برداران سه وزن و در روز پایانی نیز وزنه برداران دو وزن باقی مانده با هم رقابت خواهند کرد.

پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت جهان پهلوان محمود نامجو از روز یکشنبه 13 بهمن ماه سال جاری در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت آغاز و به مدت سه روز نیز ادامه می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز