با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ؛

زمین چمن مصنوعی و پیست سلامت وحدت آستارا افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۶:۳۱
کد خبر: ۹۶۱۵۲۰
زمین چمن مصنوعی و پیست سلامت وحدت آستارا افتتاح شد
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان زمین چمن مصنوعی و پیست سلامت وحدت شهرستان آستارا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (شنبه) زمین چمن مصنوعی و پیست سلامت مجموعه ورزشی وحدت آستارا را که برای احداث آنها ۳۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال هزینه شده، افتتاح کرد.

وی در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران با تبریک دهه فجر اظهار داشت: در فاصله بین هفته دولت تا دهه فجر امسال در بخش های مختلف، طرح های عمرانی و اقتصادی بسیاری توسط دستگاه های اجرایی تکمیل شده و امروز نیز چندین طرح در شهرستان آستارا افتتاح می شود.
دکتر زارع ادامه داد: برای اجرای طرح هایی که امروز در آستارا به بهره برداری می رسد؛ ۳۸ میلیارد تومان برای دولت هزینه شده البته مجموع پروژه هایی که در این ایام در شهرستان افتتاح می شود؛ ۵۳ میلیارد تومان است.
 
وی افزود: این میزان اعتبار شامل ۷۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی است.
 
استاندار گیلان مهمترین خصوصیت این پروژه ها را رویکرد اقتصادی و اشتغالزایی آنها ذکر و اضافه کرد: خوشحالم که مردم آستارا و فعالان اقتصادی در کنار خادمان ملت توانسته اند طرح های خوبی را در اختیار مردم و در راستای ارتقاء اشتغال و درآمد سرانه مردم قرار دهند.
پیش از این مراسم نیز هتل نور اوقاف آستارا با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.
 
افتتاح همزمان پروژه های آب و فاضلاب شهری استان، افتتاح پل چوبی و سایت پرنده نگری تالاب استیل و افتتاح مدرسه شش کلاسه دهخدا در لوندویل، از دیگر برنامه های استاندار گیلان در سفر به آستاراست.
 
در دهه مبارک فجر امسال با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، ۹۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.
 
از این مبلغ یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و این پروژه ها در حوزه های صنعتی، گردشگری ، کشاورزی و فناوری اطلاعات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز