در جلسه شورای اسلامی شهر انزلی تاکید شد؛

حضور شهروندان در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن /همکاری همه جانبه جامعه مدیریت شهری انزلی در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۸:۰۱
کد خبر: ۹۶۲۶۰۹
حضور شهروندان در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله  ۲۲ بهمن /همکاری همه جانبه جامعه مدیریت شهری انزلی در برگزاری  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی در حالی برگزار شد که اعضای آن بر همکاری همه جانبه جامعه مدیریت شهری انزلی در برگزاری هرچه بهتر و با شکوهتر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در این جلسه با دعوت از همه شهروندان برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن اظهار کرد:  از عموم شهروندان دعوت می شود با حضور پرشور خود همچون سابق  بار دیگر برگ زرینی بر دفتر افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی اضافه کنند.

هادی حیدری با اشاره به در پیش رو بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری افزود: شهروندان بندرانزلی همچون دوره های پیشین انتخابات مجلس، شورای شهر و ریاست جمهوری ، باردیگر ثابت می کنند که توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگز نخواهد توانست از عزم آنان برای مشارکت حداکثری در انتخابات کم کرده و از همگان برای حضور حداکثری در این عرصه مهم ملی دعوت می کنیم .

وی تاکید کرد: استفاده از نیروهای انسانی و امکانات شهرداری به نفع یا علیه هر کاندیدای انتخابات ممنوع است و شهردار انزلی مکلف است با ابلاغ بخشنامه ای به پرسنل زیر مجموعه خود این موضوع را متذکر شود تا خدای نکرده شائبه ای مبنی بر جانب داری از نامزد انتخابات پیش نیاید.

رییس شورای اسلامی شهر انزلی در ادامه گفت: متاسفانه گاهی اقداماتی در شهر انزلی صورت می گیرد که باعث می شود عملکرد مدیریت شهری زیر سوال رود و معتقدم پروژه پارک شهید دوربین که صبح امروز افتتاح شد هنوز به نیمه راه نرسیده بود و شهرداری می توانست پس از تکمیل این پروژه اقدام به افتتاح آن کرده و در عوض، نواقص پروژه پارک اخترکاویان را برطرف می کرد.

حیدری تصریح کرد: نباید پروژه هایی را در دستور کار قرار دهیم که علاوه بر اسراف در بیت المال و بودجه شهر، پروژه های ناقص نیز بلاتکلیف بماند در حالیکه شهردار می توانست با همت مضاعف  در تکمیل ایستگاه آتش نشانی غازیان که با تلاش وسعی بی وقفه پرسنل اتش نشانی در حال ساخت است،و آن را که به نام سردار قاسم سلیمانی نامگذاری شده  در دهه فجر افتتاح می کردند.

وی خاطر نشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تمام انتقادها و پیشنهاداتشان بر اساس قانون بوده و چون شوراها منتخب مردم هستند مکلف هستیم مطابق قانون رفتار کرده و از حق مردمی که به ما اعتماد کرده اند دفاع کنیم .

حیدری ادامه داد: باید در شورای شهر خردورزی در دستور کار همه اعضای شورا باشد و از عوام زدگی و فرصت طلبی دوری و شفافیت در همه امور مد نظر قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز