در پی بارش برف در گیلان ؛

استمداد مردم از رسانه ها برای انعکاس مشکلات آنها / پاسخگو نبودن مدیران شهری

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۶:۳۷
کد خبر: ۹۶۳۲۵۸
استمداد مردم از رسانه ها برای انعکاس مشکلات آنها / پاسخگو نبودن مدیران شهری
در پی بارش برف در گیلان ، شهروندان رشتی از رسانه ها برای انعکاس مشکلات آنها به مسوولین استمداد می طلبند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در حالیکه با وجود اعلام قبلی هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین ، نهادهای خدمات رسان در شهر رشت اعلام آمادگی کرده بودند اما گویی با بارش 24 ساعته برف در شهر رشت ،مسوولین غافلگیر شده و بسیاری از خیابانها و مسیرهای شهری همچنان قفل هستند.

بسیاری از شهروندان رشتی با ارسال پیامک و تماس تلفنی با تحریریه رسانه های استان از آنها به جهت حل معضلات ناشی از بحران برف استمداد می طلبند تا شاید رسانه ها بتوانند مشکل آنها را به گوش مسوولین برسانند .

مسکن مهر رشت که جمعیت زیادی از شهروندان را در خود جای داده است با مشکل قطعی آب و برق و بسته شدن راه ارتباطی مواجه است .بدلیل عدم عبور ماشین آلات سنگین از خیابانهای اصلی و فرعی شهر رشت شهروندان در منازل خود حبس شده و فقط در صورت نیاز به تامین مایحتاج ضروری باید با پای پیاده تردد کنند و این در حالی است که میزان برف در کوچه ها و خیابانهای فرعی به بیش از 50 سانتی متر می رسد.

براستی در شرایط کنونی اگر خانواده ای نیاز به خدمات پزشکی و درمانی اورژانسی داشته باشد چگونه باید بیمار را به مراکز درمانی برساند ؟

پاسخگو نبودن مسوولین و عدم توجه به مدیریت بحران در حوزه ی شهری نخستین بار نیست که در شهر رشت اتفاق می افتد و در سایه نبود پیش بینی های لازمه ،این شهروندان هستند که متحمل ضرر و زیان و خسارت می شوند و فعالیت های عادی آنها دستخوش بحرانی می شود که ناشی از سو مدیریت می باشد.

جای شکرش باقی است که شهر رشت همه ساله با چنین بحران هایی مواجه نمی شود اما متاسفانه همین امر نیز سبب شده که مسوولین شهری اعتنایی به بحث تجهیز ماشین آلات، پیش بینی موارد لازمه ، توجه به زیر ساخت ها و مواجه با بحران نداشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز