دبیر ستاد انتخابات استان گیلان خبرداد؛

تمدید فرآیند رأی گیری تا ساعت ۲۲ / فردا تمامی مراکز آموزشی استان تعطیل است

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۷:۵۸
کد خبر: ۹۶۷۶۱۵
تمدید فرآیند رأی گیری تا ساعت ۲۲ / فردا تمامی مراکز آموزشی استان تعطیل است
دبیر ستاد انتخابات گیلان از تمدید فرآیند رأی گیری در تمامی شعب استان تا ساعت ۲۲ خبر داد و گفت: باتوجه به انتخاب مراکز علمی و دانشگاهی و نیز مدارس به عنوان شعب اخذ رأی و مشارکت پرسنل خدوم مدارس و مراکز دانشگاهی به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی، تمامی مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه های استان فردا (شنبه سوم اسفندماه) تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مجید هاشم پور جمعه شب در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه سی و هفتمین انتخابات جمهوری اسلامی ایران در قالب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امروز دوم اسفند ماه 98 در جریان است، افزود: طبق قانون زمان رأی گیری 10 ساعت درنظرگرفته شده که در مرحله نخست تا ساعت 20 و در این مرحله تا ساعت 22 تمدید شده است.

وی به اخبار و گزارش‌های واصله از فرمانداران سراسر استان مبنی بر حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی اشاره و خاطرنشان کرد: از مردم خوب، شریف و نجیب استان دعوت می کنم در زمان باقیمانده به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و حضور پرشور خودشان را به نمایش بگذارند.

دبیر ستاد انتخابات استان به انتخاب مراکز علمی و دانشگاهی و نیز مدارس به عنوان شعب اخذ رأی اشاره و اضافه کرد: پرسنل خدوم مدارس و مراکز دانشگاهی به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی مشارکت داشتند و به جهت آماده سازی اماکن آموزشی، بنابر دستور رییس ستاد انتخابات استان، فردا کلیه مراکز آموزشی اعم از  مدارس و دانشگاه ها تعطیل خواهند بود.

هاشم پور با بیان اینکه در اطلاعیه شماره 34 به این نکته که در صورت پایان اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه، استانداران می‌توانند نسبت به اتمام فرآیند رأی گیری اقدام کنند، گفت: در ساعات پیش‌رو پس از ارتباط با فرمانداران و در صورت نیاز به تمدید فرآیند رأی گیری، با نظر استاندار گیلان، تصمیم گیری و اطلاع رسانی می‌شود.

وی در خاتمه افزود: به محض اتمام فرآیند اخذ رأی، شمارش آرا آغاز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز