اقلام احتکار شده ۷۰۰ میلیون ریالی در لاهیجان

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۸:۲۷
کد خبر: ۹۶۸۷۸۵
اقلام احتکار شده ۷۰۰ میلیون ریالی در لاهیجان
فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف 700 میلیون ریالی مواد غذایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "قاسم جانعلی‌پور"  با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار اقلام خوراکی در یک کارخانه برنجکوبی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع، انبار مواد غذایی احتکار شده را در کارخانه برنجکوبی یکی از روستاهای حومه شهرستان لاهیجان شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند اظهار داشت: پس از حضور پلیس در این مکان مشخص شد مالک کارخانه برنجکوبی انبار‌ را به فرد دیگری اجاره داده است.

سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: ماموران آگاهی در بازرسی از این مکان 5 هزار و 514 بطری انواع روغن مایع، هزار و 380 قوطی رب گوجه فرنگی و 53 حلب پنج کیلویی روغن جامد احتکار شده را کشف کردند.

وی با اعلام اینکه در این راستا متهم 35 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را 700 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به برخورد قانونی پلیس با سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز