فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد:

تولید ۲۰ هزار ماسک توسط اقشار مردمی، خیرین ، تجار و بازرگانان

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۰:۳۹
کد خبر: ۹۷۹۴۵۰
تولید ۲۰ هزار ماسک توسط  اقشار مردمی،  خیرین ، تجار و بازرگانان
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد:با همکاری اقشار مردمی، تجار و بازرگانان و خیرین شهرستان، تعداد بیست هزارماسک تولید و ظرف روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در میان مردم توزیع می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حسن رستم زاد فرماندار آستارا گفت: با همکاری خیرین  شهرستان مرزی بندر آستارا، تجار و بازرگانان، اصناف، گروه های مردم نهاد و بسیاری از مردم شریف شهرستان طی روزهای اخیرمبلغ یک میلیارد تومان کمک مالی جمع آوری گردید و پس از عقد قرار داد با شرکت " شکوه مهر دیبافر اصفهان" تعداد بیست هزار عدد ماسک تولید و جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفت تا در بین روستاهای شهرستان توزیع گردد.

فرماندار افزود :از همین محل کمک ها، یک دستگاه UPS، چهار دستگاه ساکشن،10دستگاه تخت بیمارستانی، پمپ سرم GMS، کف پوش سی تی اسکن،ماسک N95لباس مخصوص محافظت در برابر ویروس کرونا و چهار دستگاه مانیتور پایه دار نیز تهیه گردید و در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفت.

فرماندار با اشاره به آنکه ماسک های تولید شده ظرف روزهای چهارشنبه و پنجشنبه  هفته جاری 27 و 28 اسفند ماه سال 98 در میان مردم توزیع می گردد از تلاشهای انسان دوستانه خیرین محترم و دیگر گروههای مرتبط قدردانی کرد و گفت : فرهنگ نوع دوستی همشهریان عزیز  ریشه در فرهنگ کهن و اصیل این سرزمین را دارد .

 وی افزود : امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر موارد ایمنی از سوی مردم، خود مراقبتی، ماندن در خانه ها و عدم حضور غیر ضرور در اماکن عمومی و معابر، هرچه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز