تونل سبز همچنان قربانی می گیرد

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۴:۱۳
کد خبر: ۹۸۰۱۸۸
تونل سبز همچنان قربانی می گیرد
رئیس پلیس راه استان از جانباختن دو نفر بر اثر برخورد خودروی پراید با یک اصله درخت در محور رشت به فومن در منطقه گل افزان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حسین محمدپور"  با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور رشت به فومن در منطقه گل‌افزان، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید حین تردد در محور رشت به فومن در منطقه گل‌افزان با یک اصله درخت برخورد کرده است افزود: متاسفانه در این حادثه راننده مرد، 27 ساله و سرنشین 29 ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

سرهنگ محمدپور بیان داشت: محدوده تولم‌شهر تا شهر فومن با پوشش جنگلی در وسط و حاشیه سواره رو دارای جذابیت بصری بالایی بوده ولی همه ساله برخورد وسایل نقلیه با درختان حاشیه راه جان ده‌ها نفر را می گیرد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه اقدامات پیشگیرانه مناسبی از قبیل تقویت روشنایی معبر، نصب بنرهای هشدار دهنده در مقاطع پرتصادف و نصب سامانه دوربین ثبت تخلف در محور فوق رشد وقوع تصادفات را مهار نموده ولی بعضا به علت بی احتیاطی رانندگان همچنان شاهد تصادفات ناگوار هستیم اظهار داشت: رانندگی در جاده های سرسبز استان نیاز به مهارت ویژه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: در معابری که در شانه راه پوشش جنگلی وجود دارد لازم است رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند چرا که اگر به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه کنترل وسیله نقلیه از دست راننده خارج شد، وسیله نقلیه در حالت عدم تعادل و غالبا از ناحیه پهلو و به صورت دورانی با درختان مستحکم حاشیه راه برخورد کرده و صدمات شدید و مرگبار در کمین راننده و سرنشینان آن خواهد بود .

سرهنگ محمد‌پور بیان داشت: کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده خودروی سواری پراید اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان با تاکید بر اینکه رانندگان باید در محورهای استان با شرایط مشابه با در نظرگرفتن عواقب هرگونه بی احتیاطی مبادرت به رانندگی کنند افزود: رانندگان باید از هرگونه حرکات مانند عدم رعایت سرعت مطمئنه، استفاده از تلفن همراه و صحبت با سرنشینان و حواس پرتی که احتمال خروج از جاده و از دست دادن کنترل وسیله نقلیه را دارد، خودداری کنند تا سفری ایمن و بدون خطر را تجربه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز