پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بمناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۰:۳۶:۱۵
کد خبر: ۹۸۲۹۹۶
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بمناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بمناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان در پیامی سالروز دوازدهمین فروردین ۱۳۵۸، "روز جمهوری اسلامی" را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین، روزی بسیار مهم در تاریخ ایران است، زیرا پس از قرنها سلطه و سیطره اعتقاد به نظام های مبتنی بر دیکتاتوری و سلطه فردی یا حکومتهای غیردینی و خودکامه بر مردم دنیا، سرانجام در سال ۱۳۵۸مبارزات ضد طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران متولد گردید و استقرار یافت. این رویداد بزرگ ثمره ی مبارزات ملتی بزرگ و معتقد به آموزه ها و باورهای دینی و قرآنی بود که با رهبری بزرگ مرد تاریخ معاصر حضرت امام خمینی(ره)، نگاه مردم جهان را در قرن بیستم به سوی خود جلب کرد تا همگان دریابند که بدون وابستگی و انقیاد به سلطه قدرت های استکباری جهان می توان با اتکال به خداوند متعال و با الهام و پیروی از قوانین و تعالیم نجات بخش و سعادت آفرین اسلام ناب محمدی(ص) با سربلندی و عزتمندی در دنیای امروز کشوری مستقل را بنیاد گذاشت.

این اندیشه ی رهایی بخش در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با رای ۲/۹۸ درصدی مردم ایران اسلامی، ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران را تغییر داد و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بعنوان شکل نوینی از نظامهای حکومتی جهان، رسماً استقرار یافت. این نظام الهی توانست حکومتی را مبتنی بر «جمهوریت» بعنوان تجلّی مردمسالاری و «اسلامیت» را بعنوان الگوی زندگی جدیدی مبتنی بر دین اسلام در عرصه اجتماعی و سیاسی به بشر امروز ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان فراهم شود.

هر چند استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و ایادی منطقه ای آن تلاش کردند که با تمام توان و امکانات خود، چون: تحمیل جنگی هشت ساله، اقدام به اقسام توطئه های داخلی و خارجی، تهدیدها و تحریم های سیاسی و اقتصادی، چراغ پرفروغی را که ملت ایران در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ افروخته بودند، خاموش کنند؛ اما با الطاف و عنایات ذات لایزال الهی و رهبری های خردمندانه و هشیارانه امام راحل و مقام معظم رهبری؛ و ایستادگی، مجاهدت و ایثار ملت ایران و ثمرات خون شهیدان والامقام ایران اسلامی، نهال جمهوری اسلامی، اینک و پس از چهل سال، به درختی تنومند، ریشه دار و مقاوم تبدیل شده است که رشد و توسعه ثمرات آن، نویدبخش روزهای درخشان و سعادتمندی برای ملت ایران و مستضعفان جهان خواهد بود.

دوازدهم فروردین، روز «جمهوری اسلامی» بعنوان یکی از ماندگارترین روزهای تاریخی این سرزمین، بر رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله)، و بر ملت شریف و سربلند ایران؛ بویژه خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران و نیز بر همه خدمتگزاران عرصه اقتصادی و سلامت مبارک و گرامی باد.

به امید عزت و سربلندی روز افزون جمهوری اسلامی ایران

محمدولی روزبهان

رییس هیات مدیره و مدیرعامل

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز