استاندار یزد: سوم خرداد، مظهر عینی صلابت ملت ایران است

۱۴۰۲/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۴:۱۱
کد خبر: ۱۴۷۶۹۴۶
استاندار یزد: سوم خرداد، مظهر عینی صلابت ملت ایران است
استاندار یزد گفت: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، مظهر عینی صلابت ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش برنا؛ مهران فاطمی، روز سه‌شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی افزود: آزادسازی خرمشهر قهرمان و بازگشت آن به آغوش وطن در اصل رخداد بزرگی بود که به همه جهانیان نشان داد این مملکت تحت حمایت الهی مقابل دشمن شکست ناپذیر است.

وی با اشاره به سخن تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد ادامه داد: سوم خرداد نماد بارز غیرت مقدس ملت مقابل خناسان، حیله‌ورزان، بوالهوسان و شیادان است که با دسیسه خیال تجاوز به منافع ملت را در سر می‌ پروراندند.

این مسئول ادامه داد: عزت و اقتدار امروز نیروهای مسلح در مرزها و فرامرزها و طنین حضور هوشمندانه و پیدا و پنهان این سرافرازان، خواب را از چشم دشمنان خارجی و ایادی داخلی آن که همیشه بدخواه این ملت بوده‌ ، ربوده است.

فاطمی گفت: در سوم خرداد دنیا به عینه دید که این مردم و این ملت سرافراز مقاوم و از جان گذشته دوشادوش قوای مسلح خود می‌ایستد و تیزی سرنیزه و داغی سرب گلوله را به جان می‌خرد و از جان می‌گذرد ولی از دین و خاک خود نمی‌گذرد.

استاندار یزد: سوم خرداد، مظهر صلابت ملت ایران است

وی تصریح کرد: به دشمنان مکار و ترسو یادآور می‌شویم که در مسلک یاران حسین(ع) هر جا که یک تروریست آمریکایی، یک صهیونیست و یک سفارتخانه این رژیم حضور داشته باشند معرکه نبرد در آنجا برپاست و کسی را یارای مبارزه با یاران امام حسین(ع) نیست.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد، عملیات بیت‌المقدس را یادآور ایثار، مقاومت و شهادت‌طلبی و ولایتمداری رادمردان و شیرزنان این مرز و بوم ذکر کرد و گفت: عملیات بیت‌المقدس یادآور شهادت‌طلبی و ولایتمداری است و قدرت نیروهای مسلح ایران است.

سردار حسین زارع کمالی افزود: اقتدار و امنیت در تمام عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی مدیون جانفشانی‌هاست و امروز اعلام می‌داریم نیروهای مسلح در کنار مردم ولایتمدار و با بصیرت حضور دارند و با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای اهداف انقلاب قدم بر می‌دارند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح استان همچون رزمندگان جهاد اصغر در مقابل نقشه‌های شوم دشمن با جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت‌رسانی در راستای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن جانفشانی خواهند کرد و در دفاع از دین خدا و در راستای اهداف انقلاب اسلامی یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت گام بر می‌دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز