معاون استاندار یزد:

فرصت بروز توانمندی بانوان در جامعه محدودتر از آقایان است

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۴:۰۴:۰۷
کد خبر: ۳۱۸۱۱۹
فرصت بروز توانمندی بانوان در جامعه محدودتر از آقایان است
معاون استاندار یزد با اشاره به ضرورت ارائه گزارش عملکرد قوی از سوی مدیران زن استان گفت: فرصت بروز توانمندی بانوان در جامعه محدودتر از آقایان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمدعلی طالبی ظهر امروز در چهارمین نشست مدیران زن استان یزد:شناخت موانع بانوان در عرضه توانمندی آنان در اولویت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد فرصت برای بروز توانمندی های بانوان در چرخه مدیریتی استان را محدود دانست و بیان کرد: بانوان یزدی باید بیشتر از پذشته سبت به مشارکت در فعالیت های اجتماعی اقدام کنند. 

طالبی ارائه گزارش عملکرد قوی و مستمر از سوی مدیران زن استان را، از جمله مهمترین راهکارهای برطرف کردن حساسیت در حوزه مدیریت زنان در جامعه دانست و عنوان کرد: تفاوت اولویت کاری زنان با مردان در سازمان ها و ادارات، از دیگر مشکلات و موانع بانوان در راستای ارتقای پست سازمانی است.

وی با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های منسجم و مستمر در راستای تقویت مشارکت عمومی زنان در جامعه افزود: نگاه مرد سالارانه از مهمترین عوامل وجود مشکلات و موانع پیش روی مدیران زن در استان است، که برای خروج از این موانع به زمان بیشتری نیاز است.

وی تهیه بانک اطلاعاتی از زنان توانمند استان یزد را ضروری دانست و بیان کرد : همبستگی سازمانی، تقویت مشارکت عمومی، بالا بردن احساس مسئولیت اقشار تأثیر گذار جامعه و ارائه خدمات بهتر و کار بردی تر، از جمله ویژگی مدیریت بانوان در سیستم کلان مدیریت استان است.

وی با اشاره به ضرورت تقویت اعتماد به نفس بانوان در راستای قبول مسئولیت های کلان سازمانی در ادارات مختلف ادامه داد: حضور زنان در چرخه مدیریتی استان، پیوند مجموعه مدیریتی با جامعه را مستحکم تر می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه شناخت از مجموعه زنان توانمند در سطح استان محدود است، اظهار داشت: بخش عمده رفع موانع در حوزه زنان با مشارکت عمومی و عملکرد شاخص آنها در جامعه برطرف می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز