همزمان با ایام دهه امامت و ولایت

نخستین دوره جشنواره شکوفه‌های غدیر در یزد اجرا می‌شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۷:۳۸
کد خبر: ۳۲۴۸۳۳
نخستین دوره جشنواره شکوفه‌های غدیر در یزد اجرا می‌شود
دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از برگزاری نخستین دوره جشنواره شکوفه‌های غدیر در یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمدرضا دشتی اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ انتخاب نام مناسب برای فرزندان و تشویق والدین به انتخاب نام برای فرزندان خود از میان اسامی ائمه اطهار (ع)، طرح جشنواره شکوفه‌های غدیر برای نخستین بار در یزد اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس این طرح که با همکاری بانک قرض‌الحسنه رسالت اجرا می‌شود، والدینی که فرزند آنها در اهه امامت و ولایت متولد شود و نام پنج تن آل عبا علیهم‌السلام برای آنها انتخاب شود، از مزایای طرح شکوفه‌های غدیر بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح، تمام والدینی که کودکان آنها از اول تا دهم مهرماه سال جاری مصادف با دهه امامت و ولایت متولد شوند و نام اصحاب کساء (محمد، علی، فاطمه، حسن و حسین) برای آنها انتخاب شود، یک بسته فرهنگی همراه با افتتاح حساب بانکی به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: نوزادانی که در این ایام برای آنها افتتاح حساب انجام شود، در قرعه کشی شرکت داده شده و 14 فقره وام قرض‌الحسنه 50 میلیون ریالی از سوی صندوق قرض‌الحسنه رسالت به آنها تعلق می‌گیرد.

دشتی خاطرنشان کرد: این طرح هم‌اکنون در 10 بیمارستان شهر یزد در حال اجرا است و خانواده‌ها می‌توانند با دریافت کارت ویژه ستاد مبشر غدیر از کادر بخش زنان و زایمان بیمارستان‌ها، نام و نام خانوادگی نوزاد خود به همراه نام پدر و کدملی را به سامانه 3000611212 ارسال کنند.

دبیر ستاد مبشر غدیر با بیان اینکه طرح جشنواره شکوفه‌های غدیر به امسال ختم نمی‌شود، تصریح کرد: در ایام دهه ولایت و امامت سال آینده نیز از تمامی که کودکان شهر یزد که در این ایام متولد شده و نام آنها مزین به نام پنج تن آل عبا باشد، دعوت می‌شود تا به همراه والدین خود در جشن تولدی که از سوی ستاد مبشر غدیر برای آنها برپا می‌شود، شرکت کنند.

وی یادآور شد: بر اساس آمار دریافت شده از ثبت احوال استان یزد، سال گذشته در این ایام در شهر یزد حدود 100 نوزاد متولد شده‌اند و به نظر می‌رسد امسال نیز حدود 110 نوزاد تازه متولد شده امکان شرکت در این طرح را داشته باشند.

گفتنی است؛ امسال از سوی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد، بیش از 23 عنوان برنامه در ایام دهه امامت و ولایت اجرا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز