دبیر اجرایی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد خبر داد:

جشن ویژه «ترنم غدیر» در یزد

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۱:۴۱
کد خبر: ۳۲۴۸۳۶
جشن ویژه «ترنم غدیر» در یزد
دبیر اجرایی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از اجرای جشن «ترنم غدیر» ویژه کلاس اولی‌ها در یزد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، علیرضا ثواچه اظهار داشت: جشن ترنم غدیر، ویژه دانش‌آموزان کلاس اول دبستان و به منظور آشنایی آنها با واقعه غدیر تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: این جشن از هفتم تا نهم مهرماه در ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه عید غدیرخم برگزار می‌شود و تلاش شده با ایجاد فضایی بانشاط و پرشور، این واقعه عظیم برای کودکان تبیین شود.

ثواچه با اشاره به اینکه در مجموع 3 هزار دانش‌آموز دختر و پسر کلاس اولی در این جشن شرکت خواهند کرد، از همکاری آموزش و پرورش نواحی یک و دو یزد برای برگزاری این مراسم قدردانی کرد.

دبیر اجرایی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد عنوان کرد: در این مراسم از حجت‌الاسلام راستگو دعوت شده و با ادبیات خاص این روحانی از گذشته‌های دور به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان پرداخته‌اند، واقعه غدیر برای کودکان یزدی تبیین خواهد شد.

ثواچه یادآور شد: این برنامه در روزهای یاد شده هر روز سه سانس در فرهنگسرای شهرداری یزد در بلوار شهید صدوقی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش، مهدقرآن‌ها و مهدکودک‌های سطح شهر یزد، ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد را در اجرای این برنامه همراهی کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز