رئیس بسیج رسانه یزد:

دوره پیشرفته خبرنگاری در یزد برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۴۳:۱۹
کد خبر: ۳۳۸۰۷۹
دوره پیشرفته خبرنگاری در یزد برگزار می شود
رئیس بسیج رسانه استان یزد گفت: دوره پیشرفته خبرنگاری در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، به نقل از خبرگزاری تسنیم یزد سید حسین راسخی گفت: با اشاره به برگزاری دوره‌های مقدماتی و تکمیلی خبرنگاری در بسیج رسانه استان یزد، اظهار داشت: بیش از 500 نفر در دوره‌های خبرنگاری بسیج رسانه شرکت کرده، که از این تعداد 300 نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.

مسئول بسیج رسانه استان یزد گفت: برگزیدگان دوره‌های مقدماتی و تکمیلی خبرنگاری بسیج رسانه بعد از برقراری ارتباط با خبرگزاری‌ها و دیگر اصحاب رسانه استان یزد در حال سپری کردن دوره کارآموزی هستند.

راسخی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های پشرفته خبرنگاری افزود: دوره خبرنگاری پیشرفته با حضور مسئول خبرگزاری بسیج کشور واحمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در یزد برگزار می شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان یزد در حوزه خبرنگاری و تولید محتوای تأثیر گذار در رسانه های استان تصریح کرد: اولین باشگاه خبرنگاران بسیج کشور در یزد افتتاح می شود.

مراسم افتتاح اولین باشگاه خبرنگاران بسیج کشور و دوره پیشرفته خبرنگاری بسیج رسانه در یزد، پنج شنبه 20 آبان ماه از ساعت 7 صبح لغایت 15 بعد از ظهر، در سالن شید مطهری سپاه‌الغدیر استان یزد برگزار می شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز