معاون اداره‌کل‌آموزش و پرورش یزد:

۲۲۰ هزار دانش آموز در استان یزد مشغول به تحصیل هستند

۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۷:۳۳
کد خبر: ۳۳۸۹۱۹
۲۲۰ هزار دانش آموز در استان یزد مشغول به تحصیل هستند
معاون متوسطه اداره‌کل‌آموزش و پرورش یزد با اشاره به ضرورت کشف استعداد های برتر بین دانش آموزان یزدی گفت: 220 هزار دانش آموز در استان یزد مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمود زارع در نشست خبری که به منظور برگزاری هفتمین دوره از مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی برگزار شد، با بیان اینکه 52 درصد دانش‌آموزان یزدی در دوره متوسطه اول و 48 درصد در دوره متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: کشف استعدادهای برتر علمی و فرهنگی دانش آموزان یزدی ضروری است.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به اهمیت فعالیت 450 مدرسه در استان سطح استان گفت: 220 هزار دانش‌آموز، در بیش از 8  هزار و 500 کلاس درس، زیر نظر 13 هزار معلم در استان یزد مشغول به تحصیل هستند.

زارع افتخارآفرینی دانش‌آموزان یزدی در جشنواره‌های جوان خوارزمی، المپیادهای مختلف علمی و کنکور سراسری را، از جمله نشانه‌های اهمیت علم‌آموزی و وجود نخبگان مختلف علمی در مدارس استان یزد دانست و بیان کرد: هفتمین دوره از مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی، 28 و 29 آبان ماه در یزد برگزار می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش استان یزد در نرخ پوشش تحصیلی و نرخ گذرتحصیلی که دانش آموزان را از زمان ورود به سیستم آموزشی، تا دریافت مدرک تحصیلی مورد ارزیابی قرار می دهد، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز