مدیر کل ورزش و جوانان یزد:

جوانان محور حرکت و توسعه جامعه هستند

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۴:۲۶
کد خبر: ۵۲۵۹۹۶
جوانان محور حرکت و توسعه جامعه هستند
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان این که جوانان محور حرکت و توسعه جامعه هستند، اظهار کرد: مسئولان نقش مهمی در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفا شدن استعداهای جوانان دارند.

به گزارش برنا؛ «مسعود شریعتی» در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مهریز به نقش و اهمیت باور کردن جوانان اشاره و بیان کرد: با عنایت به قوانین و مصوبات برنامه پنجم و ششم توسعه، بهترین مرجع  برای تصمیم‌گیری برای جوانان هر شهرستان، ستاد امور جوانان آن شهرستان به ریاست فرماندار است.

وی هفت موضوع شامل ازدواج و خانواده، مشارکت اجتماعی، هویت جوانان، اشتغال، اوقات فراغت، آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی را جزو کمیته‌های  تخصصی مورد نیاز در ساماندهی امور جوانان خواند و گفت: مصوبات این کمیته‌ها می‌تواند بهترین راهکار برای رفع مشکلات جوانان باشد.

این مقام مسئول همچنین توضبحاتی در خصوص هر یک از موارد هفت‌گانه بیان کرد و نقش ثمن‌ها و مردم در جهت برون سپاری برنامه‌های ساماندهی جوانان را حائز اهمیت خواند.

شریعتی گفت: جوانان محور حرکت و توسعه جامعه هستند و تلاش و اقدام شایسته مسئولان برای ساماندهی آنان، نقش مهمی در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفا شدن استعداهای جوانان دارد.

«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز گفت: در سال‌های اخیر ورود جوانان شهرستان در عرصه‌های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی و سیاسی چشمگیر بوده است که نمونه بارز آن را در برنامه‌های ایام الله دهه فجر شاهد بودیم که با استقبال خوبی نیز همراه بود .

وی افزود: دستگاه‌های شهرستان باید به صورت عملیاتی‌تر جوانان را در عرصه‌ها بکار گیرند و در این باره باید راهکارهای انگیزه و علاقه‌مندی ورود جوانان در عرصه‌ها را پیدا و از موازی کاری در امور جوانان پرهیز کنیم.

رستگاری همچنین گفت: ثمن‌ها در شهرستان از لحاظ کمی و کیفی شکوفایی و رشد خوبی داشته‌اند و در جهت نشاط اجتماعی و ساماندهی امور جوانان فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌اند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز