سال ۹۵، سالی بدون حادثه برای شرکت برق منطقه‌ای یزد

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۱:۳۷
کد خبر: ۵۴۸۳۲۶
سال ۹۵، سالی بدون حادثه برای شرکت برق منطقه‌ای یزد
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد اعلام کرد: خوشبختانه با بلوغ عملی و اجرایی در معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، سال گذشته را بدون حادثه پشت سر گذاشتیم.

 به گزارش برنا، «محمدحسن صباغزادگان» در جلسه اختتامیه ارزیابی عملکرد بخش انتقال و فوق توزیع معاونت بهره‌برداری این شرکت که با حضور گروه ارزیابی توانیر، معاون بهره‌برداری و جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت برگزار شد، از تلاش ارزیابان اعزامی از سوی شرکت توانیر که با تعامل سازنده، در مدت‌زمان کوتاه و به‌صورت فشرده، ارزیابی عملکرد سال 95 معاونت بهره‌برداری را انجام داده‌اند، قدردانی و نتیجه این ارزیابی‌ها را تقویت عملکردها و انتقال تجربیات بیان کرد .

وی با اشاره به رسالت شرکت برق منطقه‌ای یزد در تامین برق پایدار و مطمئن و حفظ و حراست تجهیزات، افزود: خوشبختانه با بلوغ عملی و اجرایی در معاونت بهره‌برداری، سال گذشته را بدون حادثه پشت سر گذاشتیم .

صباغزادگان در پایان بحث آموزش کارشناسان فنی و غیر فنی را مهم دانست و گفت: صرف هزینه در بخش آموزش به معنای واقعی سرمایه‌گذاری است که نتیجه آن در بهره‌برداری از تجهیزات و شرایط بحرانی مشخص می‌شود .

«محمدحسین میرحسینی» معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز با اشاره به این‌که یکی از اقدامات مهم برای ارتقاء شاخص‌ها، انجام ارزیابی است، افزود: توجه به مسائل از نگاه بیرون سازمان، انتقال تجربیات و توجه به نکات قابل‌بهبود، باعث ارتقاء شاخص‌ها می‌شود که شرکت برق منطقه‌ای یزد را در وظیفه اصلی و قانونی که بهره‌برداری مطمئن از انرژی برق است، موفق‌تر می‌کند .

وی با تأکید بر ضرورت انجام اقدامات اصلاحی برای مواردی که تیم ارزیابی با دقت، نظر خود را اعلام کرده‌اند، گفت: جهش فعالیت‌ها در معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد در چند سال اخیر بسیار سریع و چشمگیر بوده و شاخص‌های کاری نیز رشد خوبی داشته است .

«علی‌آبادی» سرگروه تیم ارزیاب و معاون بهره‌برداری برق منطقه‌ای زنجان نیز در این جلسه ضمن ابراز رضایت از روند ارزیابی، وجود مدیران، کارشناسان و نیروی انسانی متخصص، باانگیزه، متعهد، پیگیر و جوان را از نقاط قوت شرکت برق منطقه‌ای یزد دانست .

همچنین در این جلسه ارزیابان بخش‌های بهره‌برداری، خطوط، حفاظت و کنترل و تجهیزات پست، آمادگی و دانش ‌فنی خوب گروه‌های رولیاژ، تعمیرات، خطوط و بهره‌برداران پست‌ها و عملکرد رضایت‌بخش طرح‌‌های اصلاح و بهینه‌سازی را از جمله نقاط قوت این معاونت دانستند و مواردی که می‌تواند به بهبود و ارتقاء شاخص‌ها کمک کند را تشریح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز