معاون تعزیرات حکومتی:

افزایش تولید داخلی، منجر به کاهش قاچاق کالا می شود

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۵۰۰۵۱
افزایش تولید داخلی، منجر به کاهش قاچاق کالا می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات گفت: برای کاهش رواج کالای قاچاق باید تولیدات داخلی، با کالای مناسب و کیفی و مورد نیاز مردم و جامعه اسلامی افزایش یاید.

به گزارش برنا ، جواد فرشباف ماهریان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: مقام معظم رهبری همواره بر مبارزه با جدی با کالای قاچاق در کشور تاکید داشته اند .

این مسئول با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اساسی‌ترین راهبردهای سازمان تعزیرات حکومتی کشور محسوب می شود بر احساس مسئولیت همگان در این مسئله مهم تاکید نمود.

فرشباف ماهریان گفت: بدون شک اگر تولید انواع کالاهای داخلی تقویت شود و شاهد محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به بازار باشیم ضمن حل مشکل قاچاق ، مشکلات تولید و اشتغال حل می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات کشور گفت: تاکنون کارهای خوبی توسط نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های اجرایی انجام گرفته که باید با قوت تداوم داشته باشد.

فرشباف ماهریان گفت: باید هزینه های مربوط به مبادلات کالاهای قاچاق به حدی بالا برود که افراد به راحتی جرات این کار را نداشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی یادآور شد: افرادی که به قاچاق کالاها اقدام می‌کنند تلاششان ورود کالاهای بی کیفیت به داخل کشور و فروش در میان مردم است.

فرشباف ماهریان گفت: ایران اسلامی از کشورهای وسیع و پرجمعیت جهان است و باید با برنامه ریزی و هماهنگی، ظرفیت های تولید کیفی در جامعه بنحو شایسته ارتقا یابد تا زمینه رفع مشکلات اقتصادی فراهم شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات کشور در سفر یکروزه خود به یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان شرکت می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز