آغاز طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا در استان یزد

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۴:۱۳
کد خبر: ۸۴۷۸۰۶
آغاز طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا در استان یزد
با اعلام استاندار یزد به مدیران کل و روسای ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان طرح "بسیج ملی کنترل فشار خون بالا" از ۲۷ اردیبهشت ماه ‌تا ۱۵ تیرماه ٩٨ به منظور مراقبت و کنترل اصلی ترین عامل مرگ و ناتوانی مردم، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، در بخشی از اعلام فراخوان این طرح ملی از سوی "محمدعلی طالبی" استاندار یزد خطاب به مدیران کل و روسای دستگاه‌های اجرایی استان آمده است:

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد به عنوان بزرگ ترین اقدام ملی در راستای مراقبت و کنترل مهم ترین و اصلی ترین عامل مرگ و ناتوانی مردم، طرح "بسیج ملی کنترل فشار خون بالا" را از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ‌٩٨ و همزمان با روز جهانی فشار خون بالا در کل کشور به اجرا درآورد که این موضوع به استحضار ریاست محترم جمهوری رسیده و ایشان ضمن تایید، بر پیگیری و مشارکت جدی تمام دستگاه‌های اجرایی تاکید نمود‌ه اند.

مقتضی است از تمام ظرفیت و توان دستگاه های اجرایی هم در مرحله اطلاع‌رسانی و هم در مرحله غربالگری و مراقبت در طول زمان اجرای این طرح به کار گرفته شود.

امید است با مشارکت قوی و موثر همه دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین فرمانداران محترم، شاهد اجرای موفق این طرح ملی در سطح استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز