بازدید اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد از مرکز خلیج فارس

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۳:۲۰
کد خبر: ۸۴۸۲۹۸
بازدید اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد از مرکز خلیج فارس
اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد از مرکز تفریحی، تجاری، فرهنگی خلیج فارس بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، اعضای شوراى هماهنگی روابط عمومی های استان یزد از جمله مدیرکل روابط عمومی استانداری و اعضای هیئت رئیسه این شورا به بازدید از مرکز تفریحی، تجاری، فرهنگی خلیج فارس پرداختند.

در این بازدید که به میزبانی روابط عمومی مرکز خلیج فارس و به منظور آشنایی روابط عمومی های استان با این مجموعه برگزار شد،  مدیر روابط عمومی این مرکز به ارائه توضیحاتی پیرامون ظرفیت ها و توانمندی های این مرکز پرداخت.

علیرضا اسحاقی با اشاره به اینکه مرکز تجاری، تفریحی و اداری خلیج فارس یزد در زمینی به مساحت تقریبی 10هزارمتر با زیربنای 80 هزار متر مربع که با احتساب واحدهای اداری در 12 طبقه احداث شده  است، افزود: بورس طلا و جواهر، کافه گالری، فعالیت در زمینه گردشگری و توریسم، ایجاد غرفه های تخصصی صنایع دستی و هنرهای مستظرفه، شهربازی مسقف، روف گاردن، سینمای مدرن و سالن تئاتر، فود کورت، سالن بولینگ و فروشگاه هایپر استار از جمله بخش های این مجتمع هستند که برخی از آنها افتتاح شده و برخی دیگر در دست افتتاح است.

وی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر وجود پارکینگ رایگان و شکیل، یکی از امکانات جالب این مجموعه عظیم و مدرن، وجود خانه بازى کودک در طبقه تحتانی مرکز خلیج فارس است که خانواده ها با قرار دادن کودکانشان در آن، می توانند با خیال راحت به خرید بپردازند.

اسحاقی خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا بتوانیم در بهمن ماه سال جاری میزبان جشنواره فیلم فجر در سینماهای این مرکز باشیم.

همچنین در ادامه اویسی سرمایه گذار و عضو هیئت رئیسه مرکز تفریحی، تجاری، فرهنگی خلیج فارس و همچنین جانشین مدیر فروشگاه هایپر استار توضیحاتی را در زمینه های مربوطه ارائه کرد.

 

photo_۲۰۱۹-۰۵-۲۰_۰۱-۵۶-۲۸

photo_۲۰۱۹-۰۵-۱۹_۲۳-۵۴-۵۳

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز