استاندار یزد در نشست شهرداران استان:

شهرداری ها مشارکت و تسهیل در امر سرمایه گذاری را مورد توجه قرار دهند

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۳:۳۵:۱۹
کد خبر: ۸۵۵۸۱۹
استاندار یزد در نشست شهرداران استان با تاکید بر لزوم تبدیل سازمان همیاری های شهرداری به مجموعه ای پویا، فعال و پردرآمد بیان کرد: شهرداری های استان با تاکید بر عبور از بروکراسی اداری، جذب ، مشارکت و تسهیل در امر سرمایه گذاری را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، نشست شهرداران استان با حضور « مهدی جمالی نژاد» معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها کشور،« محمدعلی طالبی » استاندار یزد و «محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در سالن اجتماعات مجموعه مشیرالممالک برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست بیان کرد: خوشبختانه امروز در حوزه مسائل مرتبط با توسعه استان به  یک وحدت گفتمانی رسیده ایم و این نقطه قوت مناسبی است که همه در راستای توسعه تلاش کنیم زیرا اگر از سرمایه گذاری صحبت می شود  این  دغدغه همه ما است و به یک بخش خاص مربوط نمی شود.

« محمدعلی طالبی» افزود: شهرداری ها جایگاه ممتازی در جذب سرمایه گذاری و ایجاد فرایند مشارکت جویی دارند و این مسئولیتی است که بر عهده همه شوراها و شهرداری هاست که جلب مشارکت در حوزه  های مختلف را امکان پذیر سازند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: از طرف دیگر  شهرداری ها باید نقش تسهیلگر را ایفا کنند چرا که بخشی از مشکلاتی که در استان در حوزه سرمایه گذاری وجود دارد به دلیل وجود بروکراسی در دستگاه های مختلف است که باید به صورت جدی در استان برای حل این موضوع کار شود.

وی اظهار داشت:انتظار داریم شهرداری ها در حوزه سرمایه گذاری، بروکراسی را به حداقل برسانند و  شرایط حرکت چابک سیستم را در این مسیر فراهم کنند.

"طالبی" در پایان افزود: از شهرداری ها می خواهیم تقویت کننده سازمان همیاری شهرداری ها باشند و با ارائه طرح ها و پروژه هایشان، این سازمان را به مجموعه ای پویا،فعال و پردرآمد تبدیل کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز