معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

رییس جمهوری به عهد خود با جوانان وفادار است/ استان یزد مملو از ‌جوانان موفق و سختکوش

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۰۴:۰۲
کد خبر: ۸۵۸۷۴۱
رییس جمهوری به عهد خود با جوانان وفادار است/  استان یزد مملو از ‌جوانان موفق و سختکوش
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با جمعی از جوانان استان یزد تاکید کرد: ‌رییس جمهوری به عهد خود با جوانان وفادار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "‌محمد جعفر کبیری" معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با جمعی از جوانان استان یزد با تاکید بر اینکه ‌رییس جمهوری به عهد خود با جوانان وفادار است گفت: تحقق احیای سازمان ملی جوانان، به کارگیری دستیاران جوان‌ و تشکیل اتحادیه های دانشجویی در دستورکار است اما متاسفانه با وجود چارچوب صلب بروکراتیک تاکنون به تاخیر افتاده است.

وی همچنین در ادامه از ایجاد مرکز نوآوری و توسعه تعاون در استان یزد برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی خبر داد و گفت: از هر اقدامی که منجر به اشتغال فارغ التحصیل و زنان شود حمایت می کنیم.

"فاطمه پهلوانی" رئیس سازمان ملی بهره وری ‌کشور با یادآور شدن شرایط فعلی کشور گفت: لازم است به جوانان و مردم گفته شود دولت تدبیر و امید در چه وضعیتی کشور را از دولت قبل تحویل گرفت؟ اینکه دولت در بعضی موارد می توانسته عملکرد بهتری داشته باشد را در  نمیکنیم اما تغییرات شدید در شرایط محیطی را هم باید در نظر بگیریم.

پهلوانی با ذکر تغییرات انجام شده در سازمان اداری و استخدامی کشور از برنامه های این نهاد برای توان افزایی جوانان و افزایش سهم جوانان از رده های مدیریتی خبر داد.

در ابتدای این جلسه نیز که به صورت تریبون آزاد برگزار شد، تعدادی از جوانان حاضر به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود در مورد عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز