فرماندار رباط کریم؛

اولویت دولت، ثبات آرامش و آسایش مردم است

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۲۳:۴۴:۴۰
کد خبر: ۹۲۵۸۰۲
اولویت دولت، ثبات آرامش و آسایش مردم است
فرماندار رباط کریم در جمع مدیران ادارات خدمت رسان شهرستان گفت: با تمام توان برای حمایت از مردم، پای نظام و دولت ایستاده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی  در دیدار با دهیاران و روسای ادارات خدمات رسان شهرستان در فرمانداری با اشاره به مشکلات حادث شده توسط اشرار در شهرستان بیان کرد: برقراری آرامش صد در صدی مردم سر منزل مقصود دولت تدبیر و امید است، در این راستا با استفاده از ظرفیت معتمدین روستا و بسیج در جهت حراست از ادارات و مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و به صورت شبانه روزی در حراست از جان و مال مردم تا آخرین نفس ایستادگی خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به سهمیه بندی حامل انرژی افزود: با توجه به مزیت های تصمیم دولت و عمل به آن، اکنون توزیع بنزین در جایگاههای سوخت روند عادی دارد و صاحبان جایگاه به صورت ۲۴ ساعته در حال تامین سوخت و خدمت رسانی به مردم هستند.

وی در ادامه با بیان لبیک به منویات فرمانده معظم کل قوا و سران سه قوه از طرح افزایش بنزین حمایت و عنوان کرد: با توجه به تصمیم سران قوا و تایید مقام معظم رهبری بر افزایش نرخ بنزین در جهت کمک به قشر ضعیف جامعه، دولت اقدام به افزایش سهمیه کرده است که این مهم در راستای عدالت اجتماعی محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز